آدرس سایت خرید بلیط بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ و قیمت بلیت

0

آدرس سایت خرید بلیط بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ و قیمت بلیت

بلیت فروشی بازی آلومینیوم- پرسپولیس آغاز شد

بلیت فروشی بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود آغاز شده و هواداران عزیز تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌توانند هم‌اکنون از طریق سایت https://footballeticket.ir اقدام به خرید بلیت به‌صورت اینترنتی نمایند.

🔻لینک خرید بلیت🔻

https://footballeticket.ir ⚽️

🔸دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ روز پنج‌شنبه، بیست و ششم بهمن ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود که به همین منظور، فرآیند بلیت فروشی این مسابقه آغاز شده و هواداران عزیز تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌توانند هم‌اکنون از طریق سایت زیر اقدام به خرید بلیت به‌صورت اینترنتی نمایند.

آدرس سایت خرید بلیط بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس 26 بهمن 1402 و قیمت بلیت

نحوه خرید

🔻علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم🔗 footballeticket.ir بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

تیم پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران به مصاف مس رفسنجان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی ۱-۱ خاتمه یافت و همچنین تیم آلومینیوم اراک هفته گذشته به مصاف ملوان رفت و این بازی با نتیجه تساوی ۱-۱ پایان یافت.

شاگردان مجتبی حسینی در تیم آلومینیوم اراک در نیم‌فصل نخست عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشتند و با کسب ۲۲ امتیاز توانستند در نیمه بالای جدول و در رتبه هشتم به کار خود پایان بدهند. اراکی‌ها که ۵ دیدار اخیرشان در لیگ برتر را بدون باخت پشت سر گذاشته‌اند و در این مسیر توانسته‌اند مقابل سپاهان اصفهان برنده شوند و از گل‌گهر سیرجان امتیاز بگیرند، پیش از آغاز کارشان در نیم‌فصل دوم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به میدان رفتند.

آلومینیوم بعد از آنکه ۲ فصل قبل در فینال جام حذفی مقابل نساجی مازندران قرار گرفت، در فصل جدید از رقابت‌های جام حذفی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مقابل این تیم به میدان رفت که شاگردان حسینی در خانه حریف توانستند پیروز شوند و بردی یک‌گله را به‌دست آورند تا در ادامه سریال شکست‌ناپذیری‌های آلومینیوم، آن‌ها به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی راه یابند. بعد از شکست دادن نساجی و صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی، حالا شاگردان حسینی خود را برای انجام نخستین مسابقه در نیم‌فصل دوم لیگ برتر آماده می‌کنند.

اراکی‌ها لیگ بیست‌وسوم را با شکست یک‌گله مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز کردند؛ آن‌هم در مسابقه‌ای که علی نعمتی در موقعیت آفساید موفق به گلزنی برای سرخ‌پوشان شد اما گل او پذیرفته شد تا شاگردان حسینی با دستِ خالی ورزشگاه آزادی را ترک کنند. حالا در مسابقه برگشت که روز پنجشنبه بیست‌وششم بهمن‌ماه به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد، سفیدوسبزپوشان به دنبال جبران شکست دور رفت هستند و در این مسیر کار دشواری را در پیش دارند.

نظرات