بازیگر نقش سعید در سریال وضعیت زرد کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر جدید اینستاگرامی

0

زین العابدین تقی پور بازیگر نقش سعید در سریال وضعیت زرد کیست؟ +بیوگرافی و تصاویر جدید اینستاگرامی و سوابق هنری زین العابدین تقی پور از بازیگران تازه کار و نوظهور عرصه فیلم و سریال ایرانی و مجری تلویزیون و پیج اینستاگرامش را در ادامه در مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش سعید در سریال وضعیت زرد کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر جدید اینستاگرامی

بازیگر نقش سعید در سریال وضعیت زرد کیست

مجله حرف تازه؛ زین العابدین تقی پور متولد دهه شصت از بازیگران تازه کار و نوظهور سینما و تلویزیون است که علاوه بر بازی در فیلم و سریال، به عنوان مجری نیز در تلویزیون فعالیت داشته و با بازی در سریال وضعیت زرد به مخاطبان معرفی شد. او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

سوابق هنری

زین‌العابدین تقی‌پور مجری و بازیگر و بازیگردان اهل ایران است که در آثاری همچون فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» و سریال وضعیت زرد  فعالیت داشته است.

بیوگرافی زین العابدین تقی پور بازیگر نقش سعید در سریال وضعیت زرد

بیوگرافی بازیگر نقش سعید در سریال وضعیت زرد

زین‌العابدین تقی‌پور، در اولین تجربه خود در تلویزیون با بازی در سریال وضعیت زرد در نقش (سعید کاظمی) به مخاطبان معرفی شد . تقی پور در این مجموعه تلویزیونی در کنار بازیگرانی چون امیر غفارمنش، سوسن پرور ،علی سلیمانی ،حسام خلیل‌نژاد، آرش ماهان‌کیا ،محمد مهدی رضایی، مهران رجبی و بهار داورزنی و… حضور دارد

بازیگر نقش سعید در سریال وضعیت زرد

مجری و بازیگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع»، سریال تلویزیونی «وضعیت زرد» فعالیت داشته است.

مجموعه وضعیت زرد شش شخصیت اصلی دارد که یکی از آن ها سعید، دانشمند هسته‌ای است. او و دیگر شخصیت‌ها درگیر داستان‌هایی می‌شوند که تماشای آن برای مخاطبان خالی از لطف نیست.

سریال تلویزیونی وضعیت زرد به‌کارگردانی مجید رستگار در سال ۱۴۰۰ در گونه کمدی تولید شده است. حامد بامروت‌نژاد تهیه‌کننده وضعیت زرد این سریال را، به‌عنوان محصول کشور ایران تهیه کرده است.

عکس های شخصی بازیگر نقش سعید در سریال وضعیت زرد

سوابق کاری

تقی پور در فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به‌کارگردانی امیر داسارگر در سال ۱۳۹۷ بازی کرد که در گونه ماجراجویی و مهیج تولید شده است.
در منطقه پرواز ممنوع بازیگرانی چون هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، متین پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی و زین‌العابدین تقی‌پور به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

وی همچنین مجری برنامه مهمات با موضوع دفاع مقدس با رویکردی تحلیلی به مهمترین نبرد تاریخ معاصر ایران بود که در کنار سید هادی موسوی، سعید شهبازی به اجرا پرداخت.

نظرات