بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم

0

بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم

بیوگرافی بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم کیست

بیوگرافی سارا صوفیانی بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم کیست؟ بیوگرافی و تصاویر و اینستاگرام و آشنایی با بیوگرافی بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم همراه سن و مصاحبه سارا صوفیانی بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم با عکس های جدید و واقعی و بدن گریم و سوابق هنری را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم کیست؟

سارا صوفیانی بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم و همسرش کیست. سریال پلیسی «زاویه هفتم» اینروزها از شبکه آی فیلم تلویزیون در حال پخش است. این سریال تازه شروع به پخش کرده، اما دارای مخاطبان زیادی است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه بیوگرافی سارا صوفیانی بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم را برای شما آماده کرده ایم.

سارا صوفیانی از بازیگران با سابقه و قدیمی فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در سریال روزهای بیقراری به مخاطبان معرفی شد و با ازدواج با امیرحسین شریفی تهیه کننده و فیلمساز به شهرت رسید.

سارا سوفیانی به تازگی در مجموعه زاویه‌ هفتم نقش شیدا یکی از سارقان را در سریال را بازی میکند.

سریال زاویه هفتم توسط محمدعلی سجادی کارگردانی شده و مجموعه ای پلیسی و اکشن می باشد.

بیوگرافی سارا صوفیانی بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم کیست

بیوگرافی سارا صوفیانی بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم کیست

سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در تهران است. او همسر امیرحسین شریفی تهیه کننده با سابقه است.

وی تنها دختر و فرزند آخر خانواده می باشد که سه برادر بزرگتر ازخود دارد، پدرش دبیر ریاضی ومادرش خانه داراست، او دردوران دبستان عاشق بازیگری شده ودر سال ۱۳۷۷با بازی در نمایشنامه «نگین» نوشته اسماعیل بایگی پا به دنیای تئاتر گذاشت وظرف کمتر از هشت ماه با همین نمایش به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت

وی تحصیلات خودرا در رشته علوم انسانی ادامه داده و مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۸۷ در رشته مورد علاقه خود تاریخ وتمدن از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گرفته ودر سال ۱۳۹۰ با دریافت رتبه دوم کارشناسی ارشد در همان رشته در دانشگاه پیام نور تهران مشغول به تحصیل شد.

عکس شخصی شیدا در سریال زاویه هفتم کیست

سوابق بازیگری

او از سال ۱۳۷۷ وارد عرصه بازیگری شده و برای اولین بار با بازی در یک نمایش به دنیای هنر راه یافت. اما بیشترین شهرتش با بازی در سریال بیقرار رقم خورد.

این بازیگر جوان در سال ۸۸ با دفتر فیلمسازی به مدیریت همسرش امیرحسین شریفی آشنا شد و با بازی در سریال خانه بی پرنده به دنیای تلویزیون راه یافت و یکسال بعد زندگی مشترکش را آغاز کرد. سارا صوفیانی در سال ۱۳۸۹ با تهیه کننده ی سینما و تلویزیون امیر حسین شریفی ازدواج کرد

سارا صوفیانی بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم کیست

سریال پلسی زاویه هفتم درباره یک سرقت مسلحانه در هفت قسمت به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی محمدعلی سجادی ساخته شد. سارا سوفیانی به تازگی در سریال پلیسی زاویه‌هفتم نقش شیدا یکی از سارقان را در سریال را بازی میکند. سریال زاویه هفتم توسط محمدعلی سجادی کارگردانی شده و مجموعه ای پلیسی می باشد.

بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم

بازیگر نقش شیدا در سریال زاویه هفتم کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب

نظرات