عکس/ علت مهاجرت ناگهانی سامان جلیلی، ماجرای مهاجرت سامان جلیلی

0

انتشار خبر مهاجرت سامان جلیلی از ایران طرفداران و علاقه مندان به این خواننده پاپ را در شوک فروبرد او صفحه اینستاگرامش نوشت:”شروع یه زندگی جدید، خدانگهدارتون” در ادامه ماجرای مهاجرت سامان جلیلی به همراه علت مهاجرت ناگهانی وی از ایران را میبینید.

عکس/ علت مهاجرت ناگهانی سامان جلیلی، ماجرای مهاجرت سامان جلیلی به ترکیه

ماجرای مهاجرت سامان جلیلی خواننده پاپ

انتشار خبر مهاجرت سامان جلیلی از ایران طرفداران و علاقه مندان به این خواننده پاپ را در شوک فروبرد او صفحه اینستاگرامش نوشت:”شروع یه زندگی جدید، خدانگهدارتون”

سامان جلیلی، خواننده جوان پاپ با انتشار پستی به صورت تلویحی خبر از مهاجرت خود داد و با هواداران خود در صفحه اینستاگرامش خوداحافظی کرد.

علت مهاجرت ناگهانی سامان جلیلی از ایران

گویا قرار است به ترکیه برود و همانند سایر خواننده های دیگر فعالیت خود را در این کشور ادامه بدهد

این خواننده که ۳ مرداد امسال تولد ۳۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد، ویدئویی از لحظه پروازش منتشر کرد و نوشت: “شروع یه زندگی جدید، خدانگهدارتون”

با وجود اینکه به نظر می‌رسد سامان جلیلی مهاجرت کرده، اما برخی از مخاطبان خداحافظی او را باور نکرده‌اند زیرا او پیشتر نیز پست‌های مشابهی منتشر کرده بود.

عکس/ علت مهاجرت ناگهانی سامان جلیلی، ماجرای مهاجرت سامان جلیلی به ترکیه

مختصری درباره این خواننده پاپ:

البته سامان جلیلی در خرداد سال ۱۳۹۹ از موسیقی خداحافظی کرد و مدتی پس خداحافظی خود را پس گرفت و حالا نیز خبر رفتن این خواننده از ایران خبرساز شده و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا واقعا برای همیشه رفته و یا مانند مانی رهنما و همسرش بعد از مدتی به ایران برمیگردد.

سامان جلیلی متولد  ۳ مرداد ۱۳۷۰ در کرج و اصالتا شمالی (مازندران بابل ) است. او خواننده سبک پاپ می باشد که از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشته و از ۱۶ سالگی گیتار زدن را شروع کرده و سپس به صورت جدی و حرفه ای دنبال مرده است.

جلیلی دانشجوی انصرافی رشته ی معماری دانشگاه آزاد واحد ایت ا… آملی بوده است. در حال حاضر خانواده اش در جزیره کیش زندگی می کنند.

او پس از انتشار زیرزمینی آثارش در ایران اولین آلبوم رسمیش با نام پرتگاه در ۵ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد.

از جمله ترانه ها و آهنگ های میتوان به هوای خونه، وای دلم، تورو دوست دارم (به همراه : حامد برادران)، تمومش کن، ستاره، تکرار، خنده های تو، قسم، چشمای تو،حالم بده، آرامش، تردید، حواست نیست، مجازات، بازیچه، حصار، چرا، حس آرامش (نسخه جدید)، سردرگم، حقیقت های امروز، فرصت زندگی، حال خراب این روزات، حس آرامش، آخرین نفس، رفیق نیمه راه، بهونه، کار چشمات (به همراه : مهدی احمدوند)، کاری به کارم نداری، عشق من (ریمیکس)، کار من نیست، تاوان، بی قرار، زمونه، عشق من، تلافی… اشاره کرد

نظرات