بازیگر نقش سارا در سریال در قلب من کیست + بیوگرافی و عکس های جدید

0

بازیگر نقش سارا در سریال در قلب من کیست + بیوگرافی و عکس های جدید

رزیتا غفاری بازیگر نقش سارا در سریال در قلب من کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی رزیتا غفاری بازیگر نقش سارا در سریال در قلب من همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع بازیگری تا شهرت با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش سارا در سریال در قلب من

بیوگرافی رزیتا غفاری بازیگر نقش سارا در سریال در قلب من

رزیتا غفاری در سریال در قلب من نقش سارا را بازی می کند که پیش از این در فیلم ها و سریال های زیادی خوش درخشیده و با بازی در سریال حانیه و کلبه ای در مه و فرشتگان بی بال به شهرت رسید. او یکی از بازیگران قدیمی و با سابقه سینما و تلویزیون ایران است که هم اکنون فعالیت چندانی در عرصه بازیگری ندارد.

بیوگرافی رزیتا غفاری بازیگر نقش سارا در سریال در قلب من

رزیتا غفاری بازیگر تلویزیون و سینما در سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شده است. وی فارغ التحصیل کارگردانی سینما است.
غفاری پس از پایان تحصیلات، کار حرفه‌ای خود را در ابتدا به عنوان منشی‌صحنه در چند فیلم سینمایی و سپس دستیاری کارگردان و بازیگری آغاز کرد. او سال ها پیش با عباس صالحی ازدواج کرده و یک فرزند دارد.

بازیگر نقش سارا در سریال در قلب من کیست + بیوگرافی و عکس های جدید

سوابق هنری

رزیتا غفاری اولین بار در سال ۷۴ با حمید لبخنده در سریال در پناه تو همکاری کرد و در اولین تجربه بازیگری در تلویزیون توانست نظر مثبت آقای کارگردان را جلب کند و در دومین ساخته حمید لبخنده یعنی در پناه تو باز هم تجربه دیگری کسب کرد و بازیگر این سریال شد.

مهمترین آثار رزیتا غفاری در این سال ها، عبارتند از: سریال حانیه به کارگردانی جلال دهقانی‌اشکذری ، سریال سی امین رو، پشت پرده مه، آب و آتش ، یکی بود یکی نبود، شوکران ، ساغر، هتل کارتن ، شب‌های مافیا، فرشتگان بی بال ، کلبه ای در مه ، هاتف و … که در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی بازیگر نقش سارا در سریال در قلب من

رزیتا غفاری در سریال در قلب من

رزیتا غفاری در نقش سارا دختر اسفندیاری و مریم با بازی فریده صابری در سریال در قلب من حضوری درخشان را در کارنامه خود ثبت کرده است. سارا دختری است که از لحاظ روحی مشکل دارد وشب ها دچار خواب گردی شده و خانواده اش را نگران کرده است. رابطه خوبی با برادرش سینا با بازی پویا امینی دارد.

رزیتا غفاری در سریال در قلب من

در قلب مـن نام سریالی ایرانی بـه کارگردانی حمید لبخنده و پس از سریال موفق در پناه تـو محصول سال ۱۳۷۷ اسـت. این سریال برای نخستین بار از شبکه ۳ پخش شد. در قلب مـن، یکی از کارهای بـه یاد ماندنی مرحوم حمید لبخنده اسـت کـه با بازی زیبای زنده یاد حمیده خیرآبادی و بسیاری دیگر از بازیگران عرصه تلویزیون در دهه ۷۰ ساخته شده بود.

عکس شخصی بازیگر نقش سارا در سریال در قلب من

نگارش فیلمنامه این سریال بر عهده ي علی اکبر محلوجیان بوده اسـت. در قلب مـن از آن سریال های خیابان خلوت کن بود کـه خیلی ها درسال ۷۷ برای تماشای آن خود رابه خانه می رساندند. این مجموع در ۲۳ قسمت ساخته شده اسـت.

سریال در قلب من از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط سریال در قلب من عبارت است از: سریال کهنه‌سوار، سریال آژانس دوستی، سریال تولدی دیگر، سریال فاخته و سریال بچه‌های مدرسه همت.

نظرات