(ویدئو) اجرای آهنگ ای ایران توسط شادمهر عقیلی و دخترش ملینا را ببینید

0

ویدئوی اجرای با شکوه آهنگ ای ایران توسط شادمهر عقیلی و دخترش ملینا در کنسرت شب گذشته زوریخ سوئیس ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد را ببینید

(ویدئو) اجرای با شکوه آهنگ ای ایران توسط شادمهر عقیلی و دخترش ملینا را ببینید

(ویدئو) اجرای آهنگ ای ایران توسط شادمهر عقیلی و دخترش ملینا را ببینید

کنسرت شادمهر در زوریخ سوئیس که شب گذشته برگزار شد با لحظات به یادماندنی همراه شد.
فیلم پربازدید از اجرای آهنگ «ای ایران» در کنسرت شادمهر عقیلی از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است و با تحسین کاربران همراه شده است.

شادمهر خواننده پاپ کشورمان در کنسرت شب گذشته زوریخ آهنگ ای ایران را به همراه دخترش ملینا اجرا کرد. آهنگی که دل هر ایرانی را می لرزاند و حس غرور به او دست می دهد. شنیدن نام ایران و نام وطن برای هر ایرانی باعث افتخار است. فیلم پربازدید از اجرای آهنگ «ای ایران» شادمهر عقیلی و دخترش را در زیر ببینید:

اما نکته مهم این اجرا و عکس پرچم ایران است که نوشته الله از وسط آن حذف شده . در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، شادمهر عقیلی خواننده موسیقی پاپ برای اجرای قطعه «ای ایران» پرچم کشور را تحریف کرد.

گفتنی است، پیش تر راه اندازی سایت شرط بنید فوتبال از سوی این خواننده با واکنش های منفی گسترده ای در فضای مجازی مواجه شده بود.

ملینا دختر شادمهر عقیلی دو رگه ایرانی و فیلیپنی است و مادرش خودش دو رگه فیلیپینی – امریکایی است که سال ها پیش با شادمهر عقیلی ازدواج کرد.

این خواننده در اوایل دهه ۸۰ از ایران خارج شد و در حال حاضر در آمریکا زندگی می کند.

شادمهر عقیلی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱) خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. او پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا به فعالیت هنری ادامه داد.

نظرات