دانلود فیلم همخوانی علی انصاریان وایسا دنیا میخوام پیاده شم در همرفیق

0

دانلود فیلم همخوانی علی انصاریان وایسا دنیا میخوام پیاده شم در همرفیق که با رضا صادقی همراهی کرده و در آخر میگکوید کاش یه دنیا می ایستاد و آدم پیاده میشد. فیلم کامل «همرفیق علی انصاریان» را ابنجا دانلود کنید

دانلود همخوانی علی انصاریان وایسا دنیا میخوام پیاده شم با رضا صادقی در همرفیق

فیلم همخوانی علی انصاریان وایسا دنیا میخوام پیاده شم در همرفیق

تیزر برنامه همرفیق با حضور مرحوم علی انصاریان به عنوان همرفیق رضا صادقی با اجرای شهاب حسینی از پیج اینستاگرام این برنامه پخش شد. این برنامه امشب پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ از نماوا بطور رایگان برای احترام به مرحوم انصاریان پخش میشود.

مرحوم علی انصاریان چندی پیش به همراه رضا صادقی در برنامه همرفیق شهاب حسینی حضور پیدا کرد. حالا این برنامه با اجازه و ‌توافق خانواده علی انصاریان در هفتمین روز نبودنش پخش می‌شود.

رضا صادقی با انتشار ویدیویی از حضور خودش و علی انصاریان در برنام همرفیق به میزبانی شهاب حسینی، ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

دنيا ايستاد و تو پياده شدى رفيق …
ولى هم‌رفيقت تنهاتر شد، همه ميگن گريه واسه تو بسه؟! ولى من هنوز گريه‌هام و نگه داشتم تا همه آروم بشن بعد …
ممنون از شهاب عزيزم كه اين آخرين ديدار رو اينقد باشكوه برام به يادگار گذاشت و همه بچه‌هاى همرفيق … حسن خدادادى، مينو فلاحى، و همه آدم حسابياى اين مجموعه …
دنيا ايستاد، درست وقتى كه داشتى ميخنديدى رفيق بى‌شيله پيله و زلال )):…

دانلود برنامه همرفیق با حضور علی انصاریان

برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی این هفته پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ همزمان با هشتمین روز درگذشت مرحوم انصاریان فوتبالیست محبوب ایرانی و ستاره پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال به همراه رضا صادقی خواننده پاپ از نماوا پخش میشود .

گفتنی است علی انصاریان چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ پس از چند روز مبارزه سخت و بی‌امان با ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران در سن ۴۳ سالگی درگذشت و در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرا (س) کنار پدرش به خاک سپرده شد.

این برنامه که حدود یک ماه پیش ضبط شده است آخرین حضور علی انصاریان در یک برنامه گفتگو محور است که در آن حضور داشته

این فوتبالیست بازیگر به تازگی بازی در فیلم بانک زده‌ها به کارگردانی علی رویین‌تن و در جشنواره فیلم فجر امسال نیز با فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» بازی کرده بود.

لازم به ذکر است که علی انصاریان به عنوان رفیق صمیمی رضا صادقی در برنامه همرفیق شهاب حسینی حضور پیدا کرد.

شرکت نماوا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این برنامه با رضایت خانواده مرحوم انصاریان پخش می‌شود.

نظرات