بازیگر نقش شهید منصور ستاری در فیلم منصور کیست؟ +بیوگرافی و تصاویر شخصی بدون گریم

1

بازیگر نقش شهید منصور ستاری در فیلم منصور و همسرش کیست؟ + بیوگرافی محسن قصابیان بازیگر نقش شهید ستاری در فیلم منصور همراه با عکس های شخصی و بدون گریم محسن قصابیان بازیگر نقش شهید خلبان منصور ستاری در فیلم منصور را در ادامه ببینید.

بازیگر نقش شهید منصور ستاری در فیلم منصور کیست؟ + بیوگرافی و عکس واقعی

بازیگر نقش شهید منصور ستاری در فیلم منصور کیست؟

مجله حرف تازه – محسن قصابیان بازیگر نقش شهید منصور ستاری، متولد اول مرداد سال ۱۳۴۸ در قوچان است که در علاوه بر بازیگری، مجری، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون نیز می باشد. او که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی بازیگری است، در ال حاضر مدرس بازیگری  فن بیان می باشد و در مجری و داور برخی جشنواره ها نیز بوده است.

محسن قصابیان ازدواج کرده و دارای دو فرزند پسر می باشد.

بازیگر نقش شهید منصور ستاری در فیلم منصور کیست؟ +بیوگرافی و تصاویر شخصی بدون گریم

سوابق هنری

قصابیان از سال ۱۳۶۹ وارد بازیگری در تئاتر شده و درباره ورود به بازیگری گفته: من متولد شهرستان قوچان هستم. هفت، هشت ساله بودم که سیل به این شهر آسیب رساند و ما به مشهد آمدیم.

تا زمان دریافت دیپلم در مشهد زندگی کردم و سپس برای تحصیل به تهران آمدم تا فعالیت هنری خود را، به طور جدی، شروع کنم. در دانشگاه بازیگری خواندم و به مرور تمایل به نوشتن، کارگردانی و دیگر فعالیت‌های مرتبط با هنر نمایش در من شکل گرفت.

اسم واقعی بازیگر نقش شهید ستاری در فیلم منصور

در طول این سال‌ها در چهار عرصه تلویزیون، رادیو، سینما و تئاتر کار کرده‌ام. اولین فیلمم «تونل» مربوط به سال ۱۳۷۰ است. قبل از آن هم یک فیلم سینمایی ناتمام داشتم که به سرانجام نرسید.

بیوگرافی بازیگر نقش شهید خلبان ستاری در فیلم منصور

همچنین بیینید: بیوگرافی اشکان منصوری بازیگر سینما و همسرش و درگذشت + پیج اینستاگرام

از جمله آثاری هنری قصابیان که در آن ها ایفای نقش کرده ، میتوان به بازی در نمایش «لیر‌شاه» به کارگردانی تاجبخش فنائیان، فیلم سینمایی «تونل» به کارگردانی مجتبی راعی، فیلم نیوکاسل و سریال تلویزیونی «آخرین بازمانده» به کارگردانی «محمد قاسمی، سریال تلویزیونی «ثقةالاسلام»، فیلم سینمایی «رنگ زیتون کال»، سریال تلویزیونی «ماه ریز»، سریال تفنگ سرپر، کارگردانی سریال تلویزیونی «خانه شمعدانی»، سریال تلویزیونی «بچه‌های گروهان بلال»، فیلم سینمایی «افسون گل سرخ» و… اشاره کرد.

بیوگرافی محسن قصابیان بازیگر نقش شهید منصور ستاری در فیلم سینمایی منصور کیست؟

بیوگرافی بازیگر نقش شهید ستاری در فیلم منصور

محسن قصابیان در جدیدترین اثر هنری خود در فیلم منصور در نقش شهید خلبان منصور ستاری ایفای نقش کرده و در باره نقشش گفته: بازیگری به فریاد زدن نیست. در سکانس برخورد تیمسار ستاری با مأمور دادگستری من چقدر فریاد می‎زدم که تأثیری در حد این آرامش داشته باشد؟ من فکر می‌کنم زمانی که شخصیت شهید ستاری می‌تواند با آرامش مجموعه خود را احیا کند، این تأثیر بیشتری دارد.

بازیگر نقش شهید منصور ستاری در فیلم منصور کیست؟ +بیوگرافی و تصاویر شخصی بدون گریم

مهم‌تر آنکه واکنش‌هایی که از تیمسار ستاری (بعد از آرامشش در همین سکانس) می‌بینید، فشاری که روی او بوده را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. آنجاست که بیننده تازه التهاب درونی شخصیت را درک می‌کند.

1 دیدگاه در “بازیگر نقش شهید منصور ستاری در فیلم منصور کیست؟ +بیوگرافی و تصاویر شخصی بدون گریم

  1. داریوش گفت:

    عالی بازی کرد.دستش درد نکنه و درود به روان شهید ستاری عزیز و هر کی که برای این وطن خالصانه زحمت می کشه

نظرات