خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم هدیه

0

“هدیه″، فیلم ایرانی به کارگردانی امیر احمد انصاری و تهیه کنندگی زنده یاد علی انصاریان است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۳ و در ژانر درام، تراژدی ساخته شده است. فیلم هدیه که اولین بار در سال ۹۴ اکران شد، حالا قرار است برای اولین بار از طریق صدا و سیما پخش شود. در این فیلم، زنده یاد علی انصاریان و زنده یاد ماه چهره خلیلی به ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم هدیه

 

خلاصه داستان

فیلم “هدیه” روایتگر زوجی خوشبخت به نام های “عباس” و “ستاره” هست که و “عباس” راننده تاکسی است. زندگی عادی آن ها بعد از مطلع شدن از سرطان “ستاره”، زن عباس، وارد مرحله جدیدی می‌شود.

سکانس ماه چهره خلیلی و علی انصاریان در فیلم هدیه

داستان این فیلم برپایه واقعیت ساخته شده است و داستانی انسانی و به شدت عاشقانه دارد که قلم “علی گلبهاران” به عنوان یک شاعر شناخته شده توانسته تاثیر بسیار مثبتی بر روی این جنبه از فیلم داشته باشد.

 

اسامی بازیگران فیلم هدیه

علی انصاریان در فیلم هدیه

 

دیگر عوامل

کارگردان: امیر احمد انصاری، تهیه کننده: زنده یاد علی انصاریان، نویسنده فیلمنامه: علی گلبهاران، مدیر فیلمبرداری: عبدالله عبدی نسب، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، صدابردار: منصور شهبازی، برنامه ریز: کتایون درخشان وزیری، منشی صحنه: آنیتا فیروز بخت، عکاس:حسن هندی با همکاری مهتاب ثروتی، مشاور رسانه ای:منصوره بسمل، مدیر تولید:مهدی مددکار، مدیر تدارکات:سعید احمدی.

نظرات