بیوگرافی مینا خیامی همسر فرامرز قریبیان کیست / ماجرای درگذشت مادر سام قریبیان

0

بیوگرافی مینا خیامی همسر فرامرز قریبیان کیست / ماجرای درگذشت مادر سام قریبیان

بیوگرافی مینا خیامی همسر فرامرز قریبیان کیست/ عکس و شغل همسر فرامرز قریبیان و ماجرای درگذشت مادر سام قریبیان در ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ با عکس شخصی و خانوادگی در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی مینا خیامی همسر فرامرز قریبیان کیست / ماجرای درگذشت مادر سام قریبیان

بیوگرافی مینا خیامی مادر سام قریبیان

مینا خیامی همسر فرامرز قریبیان بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ متاسفانه دارفانی را وداع گفت. سام قریبیان بازیگر ایرانی خبر از درگذشت و فوت مادرشان در صفحه اینستاگرام شخصی خود دادند.. مراسم تشییع و خاکسپاری متعاقبا اعلام میشود

مینا خیامی همسر سابق فرامرز قریبیان کیست

سام قریبیان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و فرزند فرامرز قریبیان با انتشار تصاویری از مادرشان، مینا خیامی از درگذشت او خبر دادند.

او با انتشار عکس مادرش، چنین نوشت: و در آخر می خواهم به مادرم بگویم که سفر امنی داشته باشی. عکس از من: آخرین عکس تا زمانی که در اتاق تاریک رشد کردم.

مینا خیامی همسر سابق فرامرز قریبیان کیست

درگذشت

مینا خیامی همسر سابق آقای قریبیان بازیگر پیشکسوت بود که امروز دار فانی را وداع گفت.

خانم خیامی متولد ۱۳۲۵ تهران، فارغ التحصیل حسابداری بود که در زمینه طراحی لباس در نیویورک تحصیل کرده بود. وی همسر فرامرز قریبیان (بازیگر و کارگردان) بود که زندگی این زوج چند سال بعد از تولد فرزندانشان به جدایی ختم شد. او همچنین مادر محمدسام قریبیان (بازیگر) است. خیامی نویسندگی فیلم سینمایی جدال در تاریکی را برعهده داشته است.

عکس مینا خیامی همسر فرامرز قریبیان

فرامرز قریبیان در سالهای ابتدایی دهه ۵۰ با مینا خیامی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو پسر به نام سام و بهزاد بود.

گفتنی است که سام قریبیان بازیگر، نویسنده و کارگردان کشورمان ۱۳ دی ماه ۱۳۵۸ در نیویورک متولد شد.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنرمند متولد شد و راه پدرش را در دنیای هنر ادامه داد و مدرک کارشناسی کارگردانی سینما را در کالیفرنیا دریافت کرد و فوق لیسانسش را در زمینه مدیریت و اقتصاد سینما گرفت.

 

درگذشت مینا خیامی مادر سام قریبیان

سام قریبیان بعد از کسب این مدارک تحصیلی یک دوره یکساله آموزش را هم در آکادمی فیلم نیویورک گذراند.

فرامرز قریبیان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون پدر سام قریبیان است و این چهره جوان در کنار مردی بزرگ شد که سالهاست در عرصه هنر نقش آفرینی میکند و نقش های ماندگاری را نیز خلق کرده است.

نظرات