همه واقعیتهای همخوانی غلامرضا کویتی پور با یک دختر از زبان خودش

3

همه واقعیتهای همخوانی غلامرضا کویتی پور با یک دختر از زبان خودش

واکنش و پاسخ غلامرضا کویتی پورو همه واقعیتهای همخوانی غلامرضا کویتی پور با یک دختر از زبان خودش و همخوانی با یک دختر به نام پریچهر و ماجرای رپ خوانی با پریچهر خواننده دختر را در مجله حرف تازه مخوانید

همخوانی غلام کویتی پور خواننده قطعه ممد نبودی و عمه بابایم کجاست و و چند قطعه حماسی دوران جنگ صدای همه درآروده و به واکنش واداشته است حتی میثم مطیعی مداح.

همه واقعیتهای همخوانی غلامرضا کویتی پور با یک دختر از زبان خودش

واکنش کویتی پور به همخوانی با یک دختر

اما او خودش عادی‌تر از سایرین با ماجرا برخورد می‌کند: «ما در استودیو صدایمان را باز می‌کنیم و یک تبریک به دختر خودم و پریچهر خانم نازنین گفتم. از صبح که بیدار شدم از خبرگزاری‌های مختلف داخلی و خارجی تماس برای مصاحبه داشتم. من آدم رویی هستم و چیز پنهانی ندارم. متاسفانه اصحاب رسانه و افرادی که من را و نگاه من را و دیدگاه هنری من را نمی‌شناسند به این مسائل جهت می‌دهند.»

کویتی‌پور در ادامه با تایید این موضوع که پریچهر دخترش نیست، درباره این خواننده نوجوان ۱۳ ساله گفته است: «ایشان در استودیو حضور نداشتند و من مقداری از کار ایشان را شنیدم و پیشنهاد شد من این قطعه را دنبال کنم و تمرینی خواندیم. من تا بحال از خودم حتی لایو هم نگذاشته‌ام.»

پریچهر دختر غلامرضا کویتی پور نیست

همخوانی و رپ خوانی کویتی پور با یک دختر ۱۳ ساله به نام «پریچهر»، دختری که بتازگی کار خوانندگی را شروع کرده و حالا با حواشی این روزها بیشتر از همیشه شنیده شده است. خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند او دختر غلام کویتی‌پور است اما این‌طور نیست و او حتی در ضبط استودیویی این قطعه نیز حضور ندارد و کویتی‌پور با یک صدای ضبط‌شده همراهی می‌کند.

این قطعه به مناسبت روز دختر منتشر شد و از همان لحظات اول انتشار واکنش‌های متعددی در پی داشت. از تندترین واکنش‌ها و نگاه‌های سخت انتقادی تا دیدگاه حمایت‌گرانه. مثلا میثم مطیعی – مداح جوان – در توییتی نوشت: «وقتی ساز و تنبک در مداحی وارد شد، نتیجه‌اش می‌شود همین غلام کویتی‌پور که با دختری هم‌ترانه شود. مراقب پدیده مداحان عشق استودیو باشیم که همراه با موسیقی و ادا و اطوار، آن هم با هزار توجیه ناروا، صدمات جدی به سنت‌های دینی و میراث معنوی ما وارد می‌کنند.»

با این حال افرادی هم بوده‌اند که از حرکت جدید کویتی‌پور استقبال کرده‌اند.

3 دیدگاه در “همه واقعیتهای همخوانی غلامرضا کویتی پور با یک دختر از زبان خودش

  1. فرزین گفت:

    عجب از دست این ملت و حرفاشون کجا میشه پناه برد،حرفاشون مثل موشک حرارتی فقط دنبال… آدمه

  2. عرفان گفت:

    انشالله با جهالت از دنیا نری
    حیفه اون همه سال های جنگ زحمت این دم آخری همه رو به باد بدی

  3. حامد گفت:

    سلام
    شکی دراین مطلب نیست ک یه مداح مثل آقای کویتی پور(به خاطره نوع نگاه جامعه ومردم به ایشون)بایددقت وحساسیت بیشتری به کارهای هنریشون داشته باشن،اماحالایه حرکتی شده حالایااشتباه یا…دیگه پیگیری ومجازات!دراین حدهم لازم نیست،ماایرانیاکلامنتظره این هستیم ک ی نفریه حرکت غیره اصولی انجام بده،اونوقت میزاریمش جای سیبل ونشونه گیری برعلیه ش روشروع میکنیم
    حیف که این پیگیری رودرمورده بعضی مسئولین ومدیران دولتی نداریم،یعنی نمیتونیم داشته باشیم:(

نظرات