بیوگرافی بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ کیست؟ +اینستاگرام

0

کاظم نوربخش «بازیگر نقش سلمان» در سریال نون خ است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «کاظم نوربخش» بدانید را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بیوگرافی بازیگر “نقش سلمان” در سریال نون خ (فصل 2 و 3) + اینستاگرام

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ کیست

فصل سوم نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی از نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه یک رفته و بازیگر نقش سلمان در فصل دوم سریال نون خ و سریال نون خ ۳ نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. برای آشنایی و معرفی این بازیگر جدید، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری “کاظم نوربخش” و همسرش را برای شما منتشر کردیم.

حرف تازه – کاظم نوربخش ،بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر متولد ۱ مهر ماه ۱۳۵۵ در بیجار و دارای مدرک تحصیلی گرافیک می باشد.

بیوگرافی بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ کیست؟ +اینستاگرام

سوابق بازیگری

از سال ۱۳۶۷ از نوجوانی و دوره دانش آموزی وارد بازیگری و کارهای هنری شده است و در جشنواره های دانش آموزی زیادی حضور داشته ،علاوه بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس بوده و در آثاری چون بخت باران، سوگ سیاوش، معرکه در معرکه، مثل یک کابوس، چمدان خالی مامان، معرکه آتش یک شهر و یک جمعیت، خود کرده را، محله ی مرد خونه، پدرخونده ،سرباز فراری ، شازده کوچولو ،سنگرهای باران زده و … ایفای نقش کرده است

کاظم نوربخش درباره نقشش گفته: مردم با نقش سلمان ارتباط خوبی برقرار کرده اند.

از سال ۷۰ فعالیت در حوزه نمایش را در شهرستان بیجار شروع کردم، در زمینه تئاتر فعالیت داشتم و این سال‌ها چند فیلم کوتاه و بلند کار کردم.

عکس جدید کاظم نوربخش و دخترش نازنین زهرا

عکس نازنین زهرا دختر کاظم نوربخش

بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ کیست؟

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان عاشق و خواستگار شیرین دختر نوری است که عشق انها و ماجرای خواستگاری از شیرین در نون خ ۲ ناتمام ماند و حالا در نون خ ۳ ادامه ماجرا را میبینید. او گفته : برای بازی در سریال «نون. خ» از طرف سعید آقاخانی انتخاب شدم. چون خودم در زمینه کمدی کار کرده بودم شخصیت سلمان برای من بسیار خوب بود و می‌دانستم می‌توانم این نقش را با تجربه‌ای که دارم ایفا کنم.

با توجه به حضور سعید آقاخانی می‌دانستم کار خوبی خواهد شد و مورد توجه قرار می‌گیرد. نظرات مخاطبان هم این موضوع را تایید می‌کند و با نقش سلمان ارتباط خوبی برقرار کرده اند.

اینستاگرام کاظم نوربخش بازیگر کرد

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس در نون خ

وضعیت ازدواج و همسر

این بازیگر متاهل است و ازدواج کرده و یک دختر به نام نازنین زهرا دارد که عکسی از او در کنارش می بینیم

فیلم ها و سریال های جدید سلمان در نون خ

سوژه شدن خنده های سلمان نون خ

کاربران خنده‌های من در سریال را خیلی دوست دارند و به من می‌گویند که با خنده‌های شما ما هم می‌خندیم. مخاطبان پیگیر خواستگاری من از شیرین هستند و سوال می‌کنند که من با شیرین ازدواج می‌کنم یا خیر و آخر سلمان به شیرین می‌رسد؟

در سریال «نون. خ» با عوامل حرفه‌ای کار کردیم و خیلی خوشحال هستم که در این دو فصل با گروه «نون. خ» تجربه‌های خوبی کنار بازیگران به دست آوردم. امیدوارم دوباره این فرصت برای من ایجاد کرد.

عکس های جدید کاظم نوربخش

گفتنی است که فصل اول این سریال در نوروز ۹۸ پخش شد و فصل دوم نیز در نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه سراسری یک سیما رفت.

از جمله باریگران فصل اول تا سوم :سعید آقاخانی در نقش نورالدین، حمیدرضا آذرنگ در نقش دایی، شقایق دهقان در نقش نازنین، سیروس میمنت در نقش کیوان، پاشا جمالی نقش مهیار، هدیه بازوند روژان، ندا قاسمی شیرین، شیدا یوسفی مرجان صهبا شرافتی روناک و علی صادقی سیروس.، کاظم نوربخش سلمان… می باشند که بازیگران جدیدی نیز مانند هدی استواری وکیل و دوست نازنین و … می باشند

پیج اصلی کاظم نوربخش

صفحه اینستاگرام وی با آیدی kazem_norbakhsh فعال است که تصاویر بیشتر را در این پیج ببینید

نظرات