آیا فصل پنجم سریال زیرخاکی ساخته میشود ؟ زمان پخش

3

آیا فصل پنجم سریال زیرخاکی ساخته میشود ؟ زمان پخش

فصل پنجم سریال زیرخاکی ۵ کی می آید؟

بعد از استقبال گسترده از سریال زیرخاکی؛ بینندگان پیگیر هستند که آیا فصل پنجم سریال زیرخاکی ساخته میشود ؟ زمان پخش و فصل پنجم سریال زیرخاکی ۵ کی می آید؟

آیا فصل پنجم سریال زیرخاکی ساخته میشود ؟ زمان پخش

فصل پنجم سریال زیر خاکی ۵ ساخته میشود یا نه به نظر و تصمیم عوامل دارد، احتمالا اگر فصل جدید (زیرخاکی ۵) این سریال ساخته شود، زمان پخش در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۴ پخش خواهد شد. هنوز تهیه کننده سریال زیرخاکی درباره ساخت فصل پنجم واکنشی نشان نداده است.

تاکنون ۴ فصل از سریال زیرخاکی از شبکه یک پخش شده و یکی از سریال های پر طرفدار در سال های اخیر می باشد. «زیرخاکی ۴» که از شب اول ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک سیما رفت به پایان رسید و حالا بینندگان منتظر فصل پنجم هستند.

جزئیات پخش

«سریال زیرخاکی» ۵ به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا در فصل چهارم در لوکیشن‌های مختلفی چون روستا، وزارت میراث فرهنگی، خانه آقای مروت پور، زندان، بانک، دفتر سینمایی، جزیره خارگ، کشتی نفتکش و… به تصویر کشیده شد.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، مریم کمرئی، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، مجتبی واشیان، کبری گودرزی، کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق‌نورد بازیگران فصل چهارم «زیرخاکی» هستند.
زیرخاکی یک مجموعهٔ تلویزیونی کمدی-تاریخی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا است که از سال ۱۳۹۹ از شبکهٔ یک پخش می‌شود. داستان زیرخاکی در سال‌های دههٔ ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ می‌گذرد و زندگی یک عتیقه‌فروش را روایت می‌کند که سودای دستیابی به گنج دارد. پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در نقش فریبرز باغ‌بیشه و همسر او، پری‌چهر، بازیگران اصلی مجموعه هستند.

فصل اول زیرخاکی از ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ روی آنتن شبکهٔ یک رفت و فصل دوم آن از ۷ خرداد ۱۴۰۰ پخش شد. فصل سوم زیرخاکی نیز در نوروز ۱۴۰۱ از همین شبکه پخش شد. فصل چهارم نیز در رمضان ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳ پخش شد.

این مجموعهٔ تلویزیونی کمدی-تاریخی که مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ خورشیدی است، داستان مردی به نام فریبرز باغ‌بیشه معروف به فری زیرخاکی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود. جالب است که در همهٔ این موارد او از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می‌دهد بی‌خبر و بی اطلاع و مشغول به کار خودش است.

فصل اول

فصل اول مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» که به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، در یکی از هتل‌های پایتخت کلید خورده وپژمان جمشیدی، ژاله صامتی، رایان سرلک مقابل دوربین رفته‌اند. سه بازیگری که در فصل اول مجموعه تلویزیونی ایفاگر اعضای خانواده سه نفره باغ بیشه (فریبرز، پریچهر، کاوه) بودند.

فصل اول «زیرخاکی» ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفت و طبق آمار رسمی سازمان صداوسیما توانست عنوان پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی رمضانی را از آن خود کند.

«زیرخاکی» دومین همکاری سامان و نصیری‌نیا پس از مجموعه تلویزیونی «نفس» بود که حالا به تولید فصل دوم نیز رسیده و روایتگر بلندپروازی‌های مردی جاه‌طلب و سر به‌هوا به نام فریبرز (فری زیرخاکی) است که می‌خواهد با پیدا کردن گنج، یک شبه ره صدساله را برود. او که به همراه همسرش پریچهر و فرزند خردسالش کاوه در یکی از مناطق جنوب شهر تهران زندگی می‌کند، به‌واسطه برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است درگیر ماجراهایی می‌شود که به موازات تلاشش برای یافتن گنج، او را ناخواسته وارد مبارزات انقلابی می‌کند.

این ماجراها پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه پیدا می‌کند تا این که شرایطی رقم می‌خورد که او را ناگزیر به خروج از کشور می‌کند. این تصمیم او با آغاز جنگ تحمیلی همزمان می‌شود و فصل دوم در ادامه قصه فصل نخست و در سال ۱۳۵۹ رقم می‌خورد.

فصل دوم

مجموعه تلویزیونی زیرخاکی ۲ ادامهٔ مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی ۱ به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که از ۷ خرداد ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش شد. در پایان فصل فریبرز اسیر عراقی‌ها می‌شود.

فصل سوم

مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی ۳ ادامه مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی ۲ به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است. فصل سوم این مجموعه در نوروز ۱۴۰۱ در ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک و در ساعت ۲۴ از شبکه تماشا پخش شد.

در این فصل فریبرز باغ‌بیشه به اردوگاه اسرای جنگی در عراق رسیده و اشتباه گرفتن او با یکی از فرماندهان ارشد، سوژه کمدی به نمایش گذاشته شد.

فصل چهارم

مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی ۴ ادامهٔ مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی ۳ به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است. فصل چهارم این مجموعه از اول رمضان، ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳ در ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه یک پخش شد.

3 دیدگاه در “آیا فصل پنجم سریال زیرخاکی ساخته میشود ؟ زمان پخش

  1. مجید گفت:

    درود بر شما.به نظر بنده سریال زیرخاکی از هر نظر از سریال پایتخت و نون خ بهتر و جذاب تر است.امیدوارم فصل پنجم این سریال هم ساخته شود

  2. معراج گفت:

    حالا بذار فصل چهار نمایش اش تموم بشه بیکارها.

  3. مراد گفت:

    زیر خاکی که پیدا شد؟!؟

نظرات