بیوگرافی بازیگران فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم بهمراه نقش + خلاصه داستان

0

فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم محصول سال ۱۳۸۰ به کارگردانی رسول صدرعاملی و بازی ترانه علیدوستی است.بیوگرافی بازیگران فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم با عکس جدید بازیگران با اسامی و نقش در فیلم و خلاصه داستان و زمان پخش از آی فیلم و شبکه نمایش و شبکه های تلویزیونی را در این بخش از حرف تازه میخوانید

بیوگرافی بازیگران فیلم من ترانه 15 سال دارم بهمراه نقش + خلاصه داستان

معرفی کامل فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم

این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه توسط زنده یاد کامبوزیا پرتوی و بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی ترانه علیدوستی از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم

ترانه علیدوستی بازیگر نقش ترانه
مهتاب نصیرپور بازیگر نقش کشمیری
حسین محجوب بازیگر نقش پدر ترانه
میلاد صدرعاملی بازیگر نقش امیرحسین
نقی صیف جمالی بازیگر نقش آقای محسنی
معصومه اسکندری در نقش عزیز جون
نوشین ملکی در نقش پرند
سارا علیپور در نقش مهری
نگار جواهریان در نقش مریم
اوژن حقیقی در نقش جوان سرباز

ترانه علیدوستی بازیگر نقش ترانه

اسامی کامل بازیگران فیلم من ترانه 15 سال دارم

خلاصه داستان فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم

ترانه دختر نوجوانی است که مادرش را در کودکی از دست داده و پدرش به دلایلی در زندان به سر می‌برد. ترانه به زندگی عادی اش ادامه می‌دهد تا این که پسر پولداری به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد. ترانه قبول می‌کند و ازدواج سر می‌گیرد ولی بعد از مدت کوتاهی پسر ترانه را رها کرده و به خارج از کشور می‌رود. این در حالی است که ترانه از آن پسر حامله‌است و چون فقط بین آنها صیغه‌ای قرائت شده و اسم ترانه در شناسنامه پسر نیست او نمی‌تواند ثابت کند این بچه در شکمش را از آن پسر دارد. در حالی که همه به او تهمت می‌زنند ترانه تلاش دیوانه واری را برای اعاده حیثیت از خود و بچه اش آغاز می‌کند و .

میلاد صدرعاملی در نقش امیرحسین

بیوگرافی میلاد صدرعاملی بازیگر نقش امیرحسین در من ترانه 15 سال دارم

میلاد صدرعاملی بازیگر نقش امیرحسین

امیر حسین با بازی میلاد صدرعاملی شاگرد مغازه ی فرش فروشی، تازه از آلمان آمده و مادرش برای راضی نگه داشتن او به ماندن در ایران هر کاری می کند و او را کاملا آزاد گذاشته است.

پاسخ های منفی ترانه امیرحسین را شیفته تر می کند و کار به لج و لجبازی کودکانه می کشد و او برخواست خود مبنی بر ازدواج با ترانه پافشاری می کند. مادر امیرحسین با بازی مهتاب نصیرپور که خود مطلقه است و در گرفتن امیرحسین از پدرش و بازگرداندن او از خارج از کشور، زحمت زیادی کشیده و اینک نیز رییس انجمن زنان است و هر روز از ده ها مورد مشابه با وضعیت خود یا از دختران ولگرد خیابان فیلم مستند تهیه می کند و درصدد کمک مالی به ایشان است.

بالاخره مادر امیرحسین به خانه ی ترانه می آید و وضعیت مالی آن ها را از نزدیک می بیند. چون امیرحسین تهدید به ترک خانه کرده بالاجبار به صیغه ی محرمیت خواندن بین آن ها رضایت می دهد که دوستی شان جنبه ی حلال داشته باشد تا وقتی که درس امیرحسین و درس ترانه تمام شود.

 

بازیگر نقش امیرحسین در من ترانه 15 سال دارم کجاست

مهتاب نصیرپور در نقش خانم کشمیری

مهتاب نصیرپور بازیگر نقش خانم کشمیری

نگار جواهریان در نقش مریم در فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم

نگار جواهریان در نقش مریم در فیلم من ترانه 15 سال دارم

حسین محجوب

خلاصه داستان و موضوع فیلم من ترانه 15 سال دارم

 

این فیلم از شبکه نمایش در پنج شنبه شب ساعت ۲۳ و ۱۱ شب پخش میشود.

نظرات