جدیدترین فرش کاشان طرح افشان

0

کاشان به‌عنوان قطب صنعت فرش ماشینی، تنوع بی‌نظیری در تولید انواع مختلف فرش ماشینی دارد. به صورتی که شما با هر نوع سلیقه‌ای که داشته باشید و برای خرید فرش به کاشان بیایید، حتماً دست پر به شهرتان بازخواهید گشت.

 فرش کاشان

با توجه به تعداد بالای کارخانه‌های تولید فرش ماشینی در کاشان، امکان مقایسه طرح‌های مختلف با تنوعی از رنگ‌ها را دارید و دستتان در انتخاب باز است. از فرش‌های افشان رنگ روشن چون کرم، سیلور و متالیک گرفته تا رنگ‌های تیره مثل سرمه‌ای و لاکی.

اگر می‌خواهید جدیدترین و به روز ترین نقشه های فرش افشان را ببینید، ما در ادامه لیستی از جدیدترین فرش کاشان طرح افشان که بسیار پرفروش هستند را برای شما آورده‌ایم تا بهتر بتوانید انتخاب کنید:

  • فرش ماشینی طرح ۱۰LA0360 نقره ای ۱۵۰۰ شانه گل ابریشم
  • فرش ماشینی هلنا محتشم کد ۸۰۹۰۳۵
  • فرش ماشینی طرح ازمیر صدفی ۱۵۰۰ شانه گل برجسته
  • فرش ماشینی هلنا ۸۰۹۰۲۸
  • فرش ماشینی طرح سناتور سلطنتی سیلور
  • فرش ماشینی هلنا ۸۰۹۰۳۶
  • فرش ماشینی طرح باغ جان کرم ۱۵۰۰ شانه محتشم (در ۴ رنگ)
  • فرش ماشینی هلنا ۸۰۹۰۳۲
  • فرش ماشینی طرح سارن ۱۲۰۵ گل برجسته
  • فرش ماشینی هلنا ۸۰۹۰۳۷
  • فرش ماشینی هلنا محتشم کد ۸۰۹۰۱۴

بیشتر طرح‌های کلکسیون گل ابریشم و هلنا، نقشه افشان دارند. شما می‌توانید طرح‌های افشان را با انواع نخ و الیاف مختلف که توسط برندهای گوناگون تولید می‌شوند ببیند و با مقایسه‌ای اصولی، انتخابی صحیح داشته باشید. اگر به صورت حضوری امکان مراجعه به فروشگاه‌های فرش را ندارید، امکان دیدن طرح‌های مختلف به صورت آنلاین نیز برای شما فراهم است. فقط لازم است دقت کنید که از سایت‌های معتبر خریدتان را انجام دهید.

فرش کاشان

فرش افشان چیست؟

فرش افشان، یکی از انواع نقشه‌های فرش است که مشخصه اصلی آن نداشتن ترنج وسط است. شما می‌توانید گل‌های پیچیده در هم، اشکال مختلف الهام گرفته از طبیعت، گل های پراکنده و یا حیوانات را در زمینه فرش مشاهده کنید که بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند. در هنر طراحی فرش، نقشه افشان جزء طرح‌های بسیار پرکاربرد شناخته می‌شود و نوع ارتباط و هماهنگی عناصر و اجزای فرش باعث می‌شود تا در نهایت شاهد دیدن تصویری زیبا و خاص از فرش باشید.

فرش افشان طوسی

در سال‌های اخیر، فرش طوسی بسیار در بازار پرطرف‌دار بوده و محبوبیت خاصی داشته است. این رنگ فرش به دلیل خنثی بودنش، با اکثر دکوراسیون‌ها ست شده و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.

طراحان فرش، هر ساله در تلاش هستند تا با بهره‌گیری از تخصص خود همراه با ذوق و سلیقه خاصی که دارند، جدیدترین فرش افشان طوسی را طراحی کرده و وارد بازار کنند.

فرش کاشان

جدیدترین فرش ماشینی افشان

نقشه افشان یا فرش بدون ترنج از جدیدترین نقشه‌های فرش است که طرف‌داران بسیاری دارد. اگر منزل شما شلوغ و پر رفت و آمد است و نگران کثیف شدن زودهنگام فرش‌ها هستید، بهتر است از فرش‌های طرح افشان استفاده کنید، چرا که نقشه شلوغ آن، آلودگی‌ها را کمتر به چشم می‌آورد.

جدیدترین فرش ماشینی افشان، طرح دنیا کرم محتشم ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ و همچنین فرش باغ جان محتشم ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ اشت.

این دو طرح در چهار رنگ سیلور، متالیک، کرم و اطلسی تولید می‌شوند و بسیار محبوب و پرطرف‌دار هستند. همچنین برای مشاهده کامل این محصولات میتوانید وارد صفحه https://mohtashamcarpet.com/machine-carpet شوید و از بهترین فرش‌های ایرانی دیدن کنید.

فرش لاکی افشان

فرش لاکی یکی از فرش‌های زیبا و پرطرف‌دار در بین مردم است. علاوه بر نسل‌های قدیم که شیفته رنگ لاکی برای فرش هستند، در میان جوان‌ها نیز این رنگ علاقه‌مندان بسیاری دارد، چرا که حس نوستالژیک خاصی داشته و یادآور قدیم و خاطرات خوش آن است.

فرش لاکی در گذشته بیشتر دارای لچک و ترنج بوده و به آن شکل شناخته می‌شود، اما طرح افشان آن نیز طرف‌داران خاص خود را دارد.

فرش افشان چه ویژگی هایی دارد؟

– قرینه نبودن نقش‌ها: تمام برگ‌ها و گل‌ها در هم تنیده شده‌اند و با هم قرینه نیستند.

– بدون لچک و ترنج بودن: فرش‌های افشان ترنج ندارند و این باعث می‌شود تا فضای خانه بزرگ‌تر به نظر برسد.

– نظم در نقوش: پیوستگی و نظم خاصی در بین نقوش طرح افشان وجود دارد که زیبایی خاصی به آن می‌دهد.

– نوآوری و خلاقیت: طرح‌های افشان قابلیت نوآوری و ایجاد سبک‌های جدید بسیاری دارند.

فرش کاشان

فرش طرح افشان در دکوراسیون

فرش طرح افشان از آن دسته از نقشه‌هایی است که هم با دکوراسیون‌های مدرن و هم سنتی قابل استفاده است.

بسیاری از افرادی که خانه‌های کوچک با متراژ پایین دارند، برایشان این سؤال پیش می‌آید که آیا فرش افشان برای خانه‌های کوچک مناسب است؟

انتخاب بین فرش افشان یا ترنج‌دار برای خانه‌های کوچک، به عوامل بسیاری بستگی دارد، از جمله سبک دکوراسیون، رنگ‌های موجود در فضا و سلیقه شخصی.

طرح‌های پراکنده می‌توانند به شما کمک کنند تا فضای خانه را بزرگ‌تر نشان داده و به آن وسعت ببخشید.

در کنار فرش طرح افشان اگر از رنگ‌های روشن استفاده کنید، به بزرگ‌تر نشان داده فضای خانه شما کمک خواهد کرد.

انواع فرش طرح افشان را بیشتر بشناسیم

نقشه‌های فرش طرح افشان ماشینی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

– الهام گرفته از نقشه فرش‌های دستبافت

– طراحی جدید و به‌روز

نقشه‌های افشان دستبافت عبارت‌اند از: افشان شاه عباسی، افشان سلطنتی، افشان اسلیمی، افشان با نقش حیوان، افشان ترنج‌دار، افشان ختایی، افشان با گل، افشان شاخه پیچ و افشان شکسته.

از بعضی از این نقشه‌ها برای تولید فرش‌های ماشینی الهام گرفته شده است.

چرا فرش افشان بخریم؟

فرش‌های افشان نقشه‌ای خاص و منحصر به فرد دارند که آنها را از دیگر طرح‌ها متمایز می‌کند.

در نقشه فرش‌هایی که دارای لچک و ترنج هستند، معمولاً یک چهارم نقشه کشیده می‌شود و مابقی بخش‌ها به همان شکل بافته می‌شوند. اما در طرح‌های افشان قرینگی وجود ندارد و نقشه آن توسط طراحان خوش‌ذوق ایرانی باید به طور کامل طراحی شود.

فرش کاشان

انواع رنگ فرش کاشان طرح افشان

فرش افشان مانند سایر طرح‌های فرش ماشینی قابلیت تولید با انواع رنگ‌های مختلف را دارد. اما محبوب‌ترین رنگ‌ها، فرش افشان طوسی و فرش طرح افشان کرم است.

به گزارش حرف تازه، به نقل از فرش محتشم فرش طرح افشان طوسی نوعی فرش دستباف ایرانی است که با استفاده از نخ‌های پشم و پنبه و به کمک بافت دستی یا دستگاهی بافته می‌شود. در این فرش‌ها، طرح‌های هندسی و گل‌های رنگارنگ و طبیعی به کار رفته است. فرش طرح افشان طوسی از جمله فرش‌های محبوب و پرطرف‌داری است که در بازارهای فرش ایران به فروش می‌رسد. این فرش‌ها به دلیل طرح‌های زیبا و رنگ‌های جذاب، جزء محبوب‌ترین نوع فرش‌های دستباف ایرانی محسوب می‌شوند. فرش طرح افشان طوسی معمولاً در ابعاد مختلفی از جمله ۳×۲، ۴×۳، ۵×۳ و ۶×۴ متر تولید می‌شود. رنگ‌هایی که در این فرش‌ها به کار می‌روند عمدتاً شامل رنگ‌های سبز، آبی، قهوه‌ای، خاکستری و قرمز می‌شوند.

قیمت جدیدترین فرش کاشان طرح افشان

قیمت فرش در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله جنس الیاف و مواد اولیه، میزان شانه و تراکم فرش، ماشین بافندگی، ابعاد فرش و همچنین نوع برند انتخابی.

برای تولید فرش افشان از الیاف مختلفی استفاده می‌شود، بعضی از آنها قیمت متعادل‌تری دارند و بعضی قیمتشان بالاتر است. شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه‌تان برای خرید فرش افشان اقدام کنید.

جمع بندی

فرش طرح افشان یکی از زیباترین نقوش فرش ماشینی است. این طرح با نداشتن ترنج و گل‌های پراکنده و در هم تنیده در نقشه شناخته می‌شود. این طرح با رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و شما می‌توانید با توجه به رنگ دکوراسیون و سبک چیدمانتان، فرش دلخواهتان را انتخاب کنید.

برای خرید فرش افشان می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. اما در نهایت دقت داشته باشید که زا فروشگاه‌های معتبر خرید داشته باشید تا فرشی با کیفیت و ماندگار داشته باشید./۲۷۴۷۸۱

نظرات