بیوگرافی و عکسهای خوانندگان گروه پازل بند

0

بیوگرافی و عکسهای خوانندگان گروه پازل بند

بیوگرافی پازل بند

گروه پازل یا پازل بند یا پازل باند: یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که ابتدا اعضای آن را علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی تشکیل می‌دادند که در ادامه، با جدا شدن مهران عباسی، به گروهی دونفره تبدیل شد. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه به برسی گروه پازل بند میپردازیم.

گروه پازل

شروع فعالیت پازل بند

این گروه فعالیت خود را از آبان‌ماه سال ۱۳۹۰ شروع کرد. این گروه در سال ۱۳۹۵ آلبوم اول و دوم خود را منتشر کرده‌است.

اعضای گروه پازل بند

علیرضا رشیدی

خواننده ، سرپرست و مدیریت گروه پازل که آلبوم جدید خود را به زودی با همکاری گروه پازل به صورت مجاز روانه بازار موسیقی خواهد کرد .

آرین بهاری

تنظیم کننده جوان گروه پازل که در حال حاظر در آلبوم احسان غیبی به نام خاطره انگیز به عنوان تنظیم کننده ی اصلی این آلبوم مشغول کار است

مهرزاد امیرخانی

ترانه سرا (قطعات : یه قلب عاشق ، برگرد باز اینجا ، بازم میخوامت ، بریدم ، خداحافظ ، دله من دل تو ، ) در حال حاضر کلیه اشعار آلبوم مرتضی پاشایی بر عهده ایشان مباشد

بیوگرافی علی رهبر

علی رهبری در سال ۶۲ در امیر آباد شمالی تهران به دنیا آمد. و فعالیت خود را به صورت جدی از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. ایشان ابتدا موسیقی را به صورت آکادمیک نزد اساتیدی چون لقای حقی، علی فخاریان آموخت . و در ادامه با توجه به علاقه شدیدشان به ساز پیانو مشغول به فراگیری این ساز نزد استادان مرادیان ، ناصحی و امیر حسین بروشکی نمود. بعد از مدتی ، پس از تجربه چند تنظیم ارکسترال جهت کنسرت و اجراهای مختلف شروع به فراگیری سازهای الکترونیک و نرم افزارهای موسیقی کرد.

گروه پازل

بیوگرافی آرین بهاری

آرین بهاری متولد ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۷۰ است و از سال ۱۳۸۸ فعالیت موسیقایی خود را آغاز کرد. وی در ابتدای فعالیت خود همچون چندی از افراد بدون مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد کار می‌کرد تا زمانی که با همکاری علی رهبری و مهران عباسی گروه پازل را تشکیل دادند. در حال حاضر او تنظیم کننده گروه پازل است که در کارنامه خود تنظیم‌های و ریمیکس‌های بسیاری خارج از حیطه گروه خود را بر عهده داشته‌است. آرین بهاری مسئول تنظیم و میکس و مسترینگ آهنگ هاست، وی همزمان پیانیست ماهریست.[۷] یکی از کارهای او این است که ملودی و ریمیکس‌های خود از قطعات پازل بند را در کنسرت‌های این گروه پخش می‌کند

آلبوم عیدانه

دوسش دارم , نمی مونه , هم نفس , قلب عاشق , اشتباهی

آلبوم قایق کاغذی

کم‌کم , اصلاً دلم خواست , قایق کاغذی , گریه چیه , قرار نیست , جاده , دست عاشق , چرا رفتی , خستم , چی سرت اومد , وابسته , حقم اینه

تک آهنگها

۱۳۹۳ از خودت برام بگو
۱۳۹۳ آخرش رسید
۱۳۹۳ گریه چیه؟
۱۳۹۳ فرشته
۱۳۹۳ خاطرهٔ بچگی
۱۳۹۳ یه صدا
۱۳۹۳ لحظه به لحظه
۱۳۹۴ بارونای نم نم
۱۳۹۴ نارنجی (با میثم ابراهیمی)
۱۳۹۴ چشم چشم
۱۳۹۴ می‌خندم
۱۳۹۴ چی میشه؟
۱۳۹۴ دریا
۱۳۹۵ یکی تو قلبمه
۱۳۹۵ کم‌کم
۱۳۹۵ جاده (ریمیکس)
۱۳۹۵ یادم نرفته
۱۳۹۵ نگم برات
۱۳۹۵ دنیامیا
۱۳۹۵ خدا به همرات
۱۳۹۵ به سرم زده
۱۳۹۵ بی تاب (با حمید هیراد)
۱۳۹۶ به شرطی که
۱۳۹۶ دلارام (با حمید هیراد)
۱۳۹۶ معشوقه (با حمید هیراد)
۱۳۹۶ کار دادی دستم
۱۳۹۶ دلداده
۱۳۹۶ هستی
۱۳۹۶ محشر

عکسهای گروه پازل بند

گروه پازل

گروه پازل

گروه پازل

گروه پازل

گروه پازل

گروه پازل

گروه پازل

گروه پازل

گروه پازل

مصاحبه گروه پازل بند

چه اتفاقی افتاد که مهران عباسی از گروه پازل جدا شد؟

– علی رهبری: اولِ صحبت مان این را بگویم که مهران عباسی همواره دوست خوب ما بوده و خواهد بود و در آن شکی نیست اما رابطه کاری ما بعد از آلبوم حباب دستخوش تغییر شد. مهران از همان ابتدا بر این نکته تاکید داشت که علاوه بر کار گروهی به صورت شخصی نیز برای خودش کار کند و بعد از حباب تصمیم گرفت که به صورت مستقل کار کند.
ما هم بعد از نشستی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که می توانیم راه کاری مان را از هم جدا کنیم. مهران همواره در سبک خودش یک یاز افراد به نام و کاربلد بوده اما در آن زمان بنا به شرایطی احساس کردیم جدا شدن مهران عباسی ضربه ای را به گروه وارد نمی کند و این شد که امروز من و آرین بهاری در گروه پازل فعالیت می کنیم.

عده ای می گویند دوران موسیقی الکترونیک رو به اتمام است و دیگر شنونده زیادی ندارد، نظر شما چیست؟

علی رهبری: در هیچ جای دنیا موسیقی الکترونیک افول نکرده است. در این حرف من شکی نداشته باشید. به این خاطر که در سایر کشورهای دنیا بنا به شرایط کشورشان و کلاب هایی که موجود است، همواره نیاز به موسیقی الکترونیک حس می شود و هیچ گاه نمی توان گفت که موسیقی الکترونیک رو به افول است اما در ایران فضاهایی برای استفاده بیشتر این نوع موسیقی وجود ندارد.
نمونه اش سال گذشته ما کاری را برای محسن یگانه در سبک الکتروهاوس تنظیم کردیم که کمتر کسی این سبک را در ایران تجربه کرده بود اما نتیجه اش چه چیزی شد؟ نتیجه اش تماس هایی شد که از خارج از کشور با ما برقرار شد و برای چنین کار به روزی تبریک می گفتند. نتیجه این که در کشور ما بستر مناسبی برای موسیقی الکترونیک فراهم نیست تا بتوان در آن سبک مانور خاصی داد.

گروه پازل که حدود ۴ سال است در عرصه موسیقی کشور فعالیت می کند، فضای حال حاضر موسیقی پاپ ایران را چگونه می بیند و تحلیلش چیست؟

آرین بهاری: در موسیقی ما به خاطر افزایش تعداد آرتیست ها هر چه جلوتر می رویم فضای کار و رقابت از قبل تنگ تر و سخت تر می شود؛ به همین خاطر خیلی باید باهوش باشی تا بتوانی نیاز و سلیقه مردم را بشناسی و ببینی آنها چه چیزی را می خواهند و چه چیزی را می پسندند. همان سوال اولی که پرسیدید و اینکه چرا یک کار هیت می شود و یک کار دیگر با همان المان هایی که انتظار داری موفق شود، موفق نمی شود. در بین این هجمه افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند باید دنبال رگ خواب مخاطب باشی تا بتوانی خودت را از سایر افراد این عرصه جدا کنی و چند پله بالا بروی.

نظرات