شرایط و سایت ثبت نام کارت اعتباری ۳۰ میلیونی خرید لوازم خانگی و کالا

0

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرای طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ۳۰ میلیون تومان خبر داد در ادامه نحوه دریافت و سایت ثبت نام کارت اعتباری ۳۰ میلیون تومانی خرید کالا و آدرس و مبلغ قسط و مبلغ سود و بهره بانکی و جزئیات و شرایط کامل را بخوانید

نحوه دریافت و سایت ثبت نام کارت اعتباری 30 میلیونی خرید لوازم خانگی و کالا

آدرس سایت ثبت نام کارت اعتباری ۳۰ میلیونی خرید لوازم خانگی

عباس هاشمی دبیر انجمن لوازم خانگی ایران گفت: انجمن لوازم خانگی قراردادی را با یکی از بانک‌های کشور امضا کرد که به موجب آن تولیدکنندگان اعضای انجمن، فروشگاه‌ها و مراکز عرضه خود را در سایت مورد توافق دو طرف ثبت می‌کنند و پس از آن با معرفی انجمن با بانک عامل قرارداد امضا می‌کنند که اقدام مهمی در تحریک تقاضای لوازم خانگی است.

بهره بانکی کارت اعتباری خرید کالا

وی افزود: کارت اعتباری خرید لوازم خانگی با بهره ۴ درصد و با اقساط شش ماهه، نه ماهه و یک ساله در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد و هر یک از مصرف‌کنندگان با توجه به شرایط اعتبارسنجی توسط بانک می‌توانند از اعتبار کارت استفاده کنند.

سامانه ثبت نام وام ۳۰ میلیونی خرید کالا

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران گفت: امروز نامه اطلاع رسانی در این باره به اعضای انجمن ارسال شده و اعضای انجمن علاقمند به طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری را به کارگزار بانک معرفی می‌کنیم تولید کنندگان هم در سامانه، مراکز فروش و عرضه محصول خود را ثبت می‌کنند سپس با اطلاع رسانی بانک، متقاضیان با مراجعه به سایت مورد نظر بانک، اعتبارسنجی شده و کارت را دریافت می‌کنند.

هاشمی ادامه داد: اگر برای ثبت مراکز عرضه و فروش لوازم خانگی در سامانه و همچنین تقاضای اعتبارسنجی سرعت به‌ وجود‌ اید این طرح در مدت یک هفته اجرایی می‌شود ضمن این که با توجه به عرضه محصول در فروشگاه‌ها و مراکز مورد نظر تولید کنندگان، قیمت برای مصرف‌ کننده مناسب‌تر خواهد بود.

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران همچنین گفت: قاچاق در بازار لوازم خانگی به ویژه لوازم خانگی کوچک مانند لباسشویی سهم ۳۵ درصدی دارد.

وی افزود: با توجه به این که از لوازم خانگی قاچاق، حقوق دولتی، عوارض و مالیات اخذ نمی‌شود و از طرفی باور غلطی هم در اقبال لوازم خانگی خارجی وجود دارد این موضوع به صنعت لوازم خانگی داخلی آسیب رسانده است.

هاشمی گفت: برای حل معضل قاچاق در صنعت لوازم خانگی به عزم ملی نیاز است تا فرآیند انتقال محصول از زمان ورود و نه فقط در سطح عرضه با هماهنگی وزارت کشور کنترل شود.

هاشمی گفت: در صنایع لوازم خانگی گازسوز مانند پکیچ، آبگرمن، اجاق گاز و بخاری گازی عمق ساخت داخل به بیش از ۹۰ درصد رسیده است در حالی که در لوازم خانگی انرژی بر بزرگ این میزان ۶۵ تا ۷۰ درصد و در لوازم خانگی انرژی بر کوچک میزان عمق ساخت داخل ۶۰ تا ۶۵ درصد است.

منبع: صدا و سیما

نظرات