زمان پخش مستند شناسایی و دستگیری جاسوسان آمریکایی

0

زمان پخش مستند شناسایی و دستگیری جاسوسان آمریکایی

مستند شکار جاسوس ها و شناسایی و دستگیری جاسوسان آمریکایی به زودی پخش می شود ، زمان و ساعت و شبکه پخش این مستند مهم را در سایت حرف تازه بخوانید و حتما پای کیرنده ها برای تماشای آن بنشینید.

پخش مستند شکار جاسوسان و شناسایی و دستگیری جاسوسان آمریکایی به زودی پخش می شود و مردم ایران می توانند شجاعت ، دلیری و هوش و ذکاوت سربازان امام زمان عج را شاهد باشند .

مستند شکار جاسوس ها

زمان پخش مستند شکار جاسوس ها

وزیر اطلاعات از پخش مستندی از شناسایی و دستگیری جاسوسان امریکایی خبر داد.

حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات

مستند شکار جاسوس ها

پخش مستند شناسایی و دستگیری جاسوسان آمریکایی

حجت‌الاسلام علوی در حاشیه جلسه تیرماه ۹۸ در روز یکشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

در زمینه‌های زیادی جاسوسان امریکایی و جاسوسان سرویس های بیگانه را در مراکز حساس مختلف شناسایی کردیم و آنان را پس از دستگیری به دستگاه قضا تحویل دادیم.

وی تصریح کرد:جزئیات شناسایی و دستگیری این جاسوسان امریکایی فردا (دوشنبه) از طریق مستندی که تهیه شده است به اطلاع مردم می رسد.

مستند شکار جاسوس ها

عکس هایی از تیزر مستند شکار جاسوس ها

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام عصر (عج) همیشه در حال حماسه آفرینی هستند و مجاهدت خاموش آنان به کشف یک سلسله توطئه ها در زمینه های جاسوسی در حوزه های ضد تروریسم، ضد مفاسد اقتصادی و سایر زمینه ها منتهی می شود که بسیاری از آنها زمان گفتنش فرا نرسیده است اما در زمینه ضربه به جاسوسان سیا زمانش فرا رسیده است که فردا به استحضار مردم شهیدپرور و بزرگوار ایران اسلامی خواهیم رساند.

مستند شکار جاسوس ها

بعد از پخش سریال گاندو و پرداختن به موضوع جاسوسی جیسون رضاییان و نحوه دستگیری و هوش و ذکاوت سربازان امام زمان عج و وزارت اطلاعات در این موضوع ، مردم به موضوعات علاقه مند شده و اذهان عمومی حساستر شده و حال پخش این مستند برای تماشا بسیار جالب و جذاب خواهد بود.

نظرات