بیوگرافی شهید علی شیخی کبیر و همسرش و فرزندان + عکس ها و ماجرای شهادت

0

بیوگرافی ستواندوم علی شیخی کبیر و همسرش و فرزندان +شهادت و عکس و زندگینامه و ماجرای شهادت و تصاویر علی شیخی ستواندوم مرزبان را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی و زندگینامه ستوانیکم شهید علی شیخی کبیر مامور مرزبانی ناجا و همسر و فرزندانش + عکس ها و ماجرای شهادت شهید علی شیخی مرزبان سیستان و بلوچستانی را در این بخش ببینید.

علی شیخی کبیر اهل زابل بوده و دارای سه فرزند دو پسر و یک دختر بود که روز گذشته در حین گشت زنی توسط قاقچیان مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و مجروح می‌شود او بعد از انتقال به مرکز درمانی متاسفانه به علت خونریزی شدید به شهادت میرسد.

بیوگرافی ستواندوم شهید علی شیخی کبیر مامور مرزبانی ناجا و همسرش و فرزندان + عکس ها و ماجرای شهادت

بیوگرافی ستواندوم علی شیخی کبیر و همسرش و فرزندان +شهادت و عکس

علی شیخی کبیر اهل زابل بوده و دارای سه فرزند دو پسر و یک دختر بود که روز گذشته در حین گشت زنی توسط قاقچیان مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و مجروح می‌شود او بعد از انتقال به مرکز درمانی متاسفانه به علت خونریزی شدید به شهادت میرسد.

شهید علی شیخی کبیر ساکن شهرستان زابل و دارای سه فرزند، دو پسر و یک دختر می‌باشد. او روز گذشته حین پوشش امنیتی منطقه برای تامین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد قاچاقچیان و اشرار، بر اثر اصابت گلوله زخمی می‌شود.

ماجرای شهادت مامور مرزبانی ناجا در حین ماموریت

علی شیخی کبیر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در زابل به جمع شهدا پیوست او در راستای تامین امنیت مرز‌های جنوب شرقی کشور به شهادت رسید.

بیوگرافی شهید علی شیخی کبیر

همزمان با عصر روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تاریخ بیست و پنجم فروردین، مرزبانان هنگ مرزی زابل واقع در استان سیستان و بلوچستان که برای تامین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد قاچاقچیان و اشرار شده بودند، در حین پوشش امنیتی منطقه، یکی از کارکنان بر اثر اصابت گلوله زخمی می‌شود.

پیکر این شهید عزیز بلافاصله به مراکز درمانی منتقل، ولی متاسفانه به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت می‌رسد.

عکس فرزندان شهید علی شیخی کبیر

او  ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ روز گذشته در حین گشت زنی توسط قاقچیان مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و مجروح می‌شود بعد از انتقال به مرکز درمانی متاسفانه به علت خونریزی شدید به شهادت میرسد.

این شهید بزرگوار متاهل بود و دارای سه فرزند بود او دو پسر و یک دختر دارد

عکس های شهید علی شیخی کبیر

مراسم تشییع

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ستوانیکم علی شیخی کبیربا حضور امام جمعه زابل، فرماندهان، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم شهید پرور شهرستان زابل روز ۳۰ فررودین ۱۴۰۱ و خانواده و فرزندان و همسر و پدر و مادرش تشییع شد.

نظرات