خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خواب و بیدار

0

سریال “خواب و بیدار″، سریال ایرانی به کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی سیدجمال ساداتیان است. این سریال در ژانر اکشن-پلیسی در سال ۸۰ ساخته و برای اولین بار در شهریور ۸۱ از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در ایام محرم و صفر بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “خواب و بیدار” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در شهریور را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خواب و بیدار

 

خلاصه داستان

سریال “خواب و بیدار” روایتگر ماجراهای زنی به نام “توران” است، او که به “ناتاشا” شهرت دارد و یک خلاف کار حرفه‌ای می‌باشد، پس از سالها به ایران بازمی‌گردد.

داستان سریال خواب و بیدار

او با “عبدالله پلنگ” که یک خلاف کار سابقه دار بوده و سالهاست کار خلاف را کنار گذاشته‌است، شروع به سرقت مسلحانه می‌کنند، پس از مدتی پسر “عبدالله” دستگیر شده و در یک سرقت مسلحانه، داماد او توسط پلیس زخمی می‌شود و “ناتاشا” نیز “عبدالله” را به کشتن داماد زخمی اش وادار می‌کند.

رویا نونهالی در نقش ناتاشا

پس از قتل وی توسط “عبدالله”، خود او نیز در چاه خانه پدرخوانده “ناتاشا” به طرز مهیبی کشته می‌شود، پس از قتل “عبدالله” پلنگ توسط “ناتاشا”، خود او نیز تحت تعقیب قرار می‌گیرد و…

 

اسامی بازیگران سریال خواب و بیدار

اسامی بازیگران سریال خواب و بیدار

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: مهدی فخیم زاده، تهیه کننده: سیدجمال ساداتیان، امور رایانه و جلوه های تصویری: بابک احمدیان، مدیر روابط عمومی: افشین رضایی، مدیر تدارکات: داوود ناظمی، مدیر صحنه: جمشید ورزنده، جانشین تولید: عبدالرضا شهباززاده، دستیار تولید: غلامرضا میرخانی، جلوه های ویژه: نجف فتاحی و اصغر پورهاجریان، طراح صحنه و لباس: نیلوفر مهذب، منشی صحنه: شبنم عرفی نژاد، عکاس: شقایق رحمانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا قربانی، دستیار دوم کارگردان: شهرام کیور، طراح گریم: فرزین فردین، تصویربردار: ناصر کاووسی: دستیار تصویربردار: احمد کاووسی، صدابرداران صحنه: بهمن حیدری و احمد امیری، صداگذاری و میکس: حسین مهدوی، موسیقی و اجراء: ناصر چشم آذر، تدوین: حمیدرضا قربانی و مهدی فخیم زاده، مدیر تولید: مجتبی متولی، مدیر تصویربرداری: رسول احدی.

 

زمان پخش سریال خواب و بیدار

سریال “خواب و بیدار” قرار است از شنبه (مصادف با ۸ شهریورماه) راس ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات