خلاصه داستان و بازیگران سریال سگ بند + بیوگرافی و عکسهای بازیگران

0

سریال سگ بند سریال ایرانی با ژانر کمدی و خانوادگی دارای داستانی زیبا و جذاب است. این سریال با هنرمندی بازیگرانی همچون سیروس گرجستانی، امیر جعفری و بهرام افشاری در سال ۱۳۹۸ تولید شده است. برای اینکه هر چه بهتر با این فیلم و بازیگران آن آشنا شوید، ما را تا انتهای این پست همراهی کنید.

سریال سگ بند

خلاصه داستان سریال سگ بند

فیلم سگ بند داستان مردی ( امیر جعفری ) بوده که قبلاً کشتی‌گیر بوده و تصمیم می‌گیرد برای پولدار شدن یک گروه گردآوری کند و با دوستش ( مهران احمدی ) شروع به نقشه کشیدن برای کسب ثروت می‌کنند تا به اهدافشان برسند. شاگردش ( بهرام افشاری ) به همراه نامزدش ( نازنین بیاتی ) پیشنهادی به او میدهند که به خارج بروند اما وقتی وارد ارمنستان می‌شوند، داستانی رخ میدهد و وارد ماجرایی جدید می‌شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم میزند.

بیوگرافی بازیگران سریال سگ بند

امیر جعفری ، بهرام افشاری ، سیروس گرجستانی ، نازنین بیاتی ، بهاره کیان افشار ، علی تقی پور ، ناهید مسلمی ، سعید امیرسلیمانی ، میرطاهر مظلومی ، عزت الله مهرآوران ، سیامک صفری ، امین فصیح و مهران احمدی بازیگران فیلم سگ بند را تشکیل میدهند.

بیوگرافی بهرام افشار

سریال سگ بند

از سال ۱۳۸۲ کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود و به گفته خود بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد.

اما کم کم به این حرفه علاقه مند شد و در سال ۱۳۸۸ بزرگترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت – تهران و شرکت در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان را گرفت.

با این مهاجرت و تغییر رویه خود را توانست خود را به سطح حرفه ای بازیگری نزدیک کرده و فعالیت خود را در زمینه تئاتر بیشتر کند.

بیوگرافی امیر جعفری

سریال سگ بند

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۰ شهریورماه ۱۳۵۳ در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.

این هنرمند کشورمان که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و ۷ خواهر و ۳ برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است.

بیوگرافی مهران احمدی

سریال سگ بند

مهران احمدی متولد ۱ اسفند ۱۳۵۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد می باشد، از کار در رستوران شروع کرد تا اینکه با نقش شکیب در آوای باران شناخته شد و حالا یک دختر هم دارد.

عوامل دیگر سریال سگ بند

مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک ذات

طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی

مدیر صدابرداری: آرش برومند

طراح گریم: عباس عباسی

مدیر تولید: مسعود زمانی

مدیر برنامه ریزی و دستیار یک: روزبه سجادی حسینی

منشی صحنه: آناهید روستا

عکاس طاها آبیار

مدیر تدارکات: علیرضا اصلانی

نظرات