فیلم کامل زندگی پس از زندگی ریحانه زناری (قسمت اول و دوم) اردیبهشت ۱۴۰۱ را ببینید

3

دانلود فیلم کامل برنامه زندگی پس از زندگی ریحانه زناری تجربه گر مرگ پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ و دانلود برنامه ریحانه زناری ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ از شبکه ۴ سیما را با حکایتی عجیب از مرگ و عالم دیگر و معجزه وار جزئیات ذهن را در ادامه ببینید

فیلم کامل زندگی پس از زندگی ریحانه زناری (قسمت اول و دوم) اردیبهشت 1401 را ببینید

فیلم کامل زندگی پس از زندگی ریحانه زناری (قسمت اول و دوم) اردیبهشت ۱۴۰۱ را ببینید

در این پست از مجله حرف تازه، فیلم کامل برنامه زندگی پس از زندگی ریحانه زناری با عنوان هنوز من نبودم پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ قسمت بیست و هفتمین را مشاهده خواهید کرد. (حتما ببینید):

قسمت ۲۷ برنامه زندگی پس از زندگی ؛ با عنوان زبان همزبانی توسط تجربه‌گر خانم ریحانه زناری بازگو می شود.

این برنامه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ و بازپخش: ساعت ۲۳:۳۰ و ۱۲ روز بعد از شبکه چهار سیما پخش می شود.

هشتم اردیبهشت در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان، زندگی پس از زندگی در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ از شبکه چهار سیما و در دو قسمت با حضور حسین منتظر حجت و ریحانه زناری پخش شد.

در قسمت اول، حکایت عجیب حسین منتظر حجت از اصفهان بود که ناشنوا بود پخش شد و در قسمت دوم، حکایت عجیب دکتر ریحانه زناری یزدی از اصفهان متولد تهران از شبکه چهار سیما پخش شد

ریحانه زناری و حسین منتظر حجت تجربه گر مرگ، در قسمت ۲۷ برنامه زندگی پس از زندگی ۸ اریبهشت ۱۴۰۱ حکایتی عجیبی از مشاهات خود در دوران کما و بیماری و حضور در عالم دیگر روایت کردند که در لینک زیر کامل دانلود برنامه زندگی پس از زندگی ریحانه زناری یزدی ۸ و ۹  اردیبهشت ۱۴۰۱ ببینید:

همچنین نهم اردیبهشت ۱۴۰۱ در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، زندگی پس از زندگی با حضور ریحانه زناری با عنوان مادرانه در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ از شبکه چهار سیما پخش شد.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

بیوگرافی دکتر ریحانه زناری یزدی

دکتر ریحانه زناری یزدی در حال حاضر ۵۶ ساله و متولد تهران و اصالتاً یزدی و ساکن اصفهان است او پزشک است و دارای تحصیلات دکترای عمومی پزشکی دارد. او هم اکنون در رشته مهندسی پزشکی مشغول به تحصیل می‌باشد.

معرفی برنامه

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

فصل سوم برنامه «زندگی پس از زندگی»، ماه رمضان ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه چهار سیما رفته است. هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

تاکنون دو فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای گفتگو محور از شبکه چهار سیماست که روایت‌گر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

3 دیدگاه در “فیلم کامل زندگی پس از زندگی ریحانه زناری (قسمت اول و دوم) اردیبهشت ۱۴۰۱ را ببینید

  1. زهراسادات گفت:

    اول برنامه تو بام سبز خمینی شهر در شده بود

  2. انقلابی گفت:

    خدایا بعد ما بنده های احمق میگیم چطور از حال هممون باخبری؟؟؟؟خدایا ببخش بخاطر اینهمه حماقت،ی انسان معمولی به همه چیز اشراف پیدا می‌کنه اونهم توی عالمی که معلوم نیست چیه😔 آقای موزون خیلی مردی،مقاوم باش و به همین مسیر ادامه بده…

  3. ناشناس گفت:

    حرفهای این خانم اصلا به دل من ننشست، خیلی طولانی و غی واقعی بنظر میرسید

نظرات