بیوگرافی همسر سید بشیر حسینی کیست؟ + عکس اینستاگرام و حواشی

0

بیوگرافی همسر سید بشیر حسینی کیست؟ + عکس اینستاگرام و حواشی

همسر سید بشیر حسینی کیست اسم و بیوگرافی همسر سید بشیر حسینی و عکس های شخصی و سوابق و شغل همسر سید بشیر حسینی همراه با زندگینامه و پیج اینستاگرام همسر دکتر بشیر حسینی دوار عصر جدید و استاد دانشگاه با ماجرای رقص و سفر شیطون بلا در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بشیر حسینی سال هاست ازدواج کرده و ثمره زندگیش دو پسر بنام سید مسیح، سید امیر مهدی و یک دختر بنام محیا سادات می باشد

همسر او در نامه ای گلایه آمیز درباه حواشی اخیر نوشت: من و همسرم شکایت الهی خود را به درگاه خدا می‌بریم و شکایت حقوقی را علیه کانال مذکور و مجموعه‌هایی که اقدام به بازنشر آن خبر مطلقاً کذب کرده‌اند در اسرع وقت به مراجع قضائی تقدیم خواهیم کرد. ”

همسر سید بشیر حسینی کیست بیوگرافی و اینستاگرام همسر دکتر بشیر حسینی

بیوگرافی و عکس همسر سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی استاد دانشگاه و کارشناس برنامه های تلویزیونی تا قبل از مسابقه عصر جدید برای مخاطبان و مردم ایران کمتر شناخته شده بود و بعد از حضور به عنوان داور عصر جدید با اجرای احسان علیخانی به چهره معروف و مشهور تبدیل شد و حالا نام و چهره او به مسابقه عصر جدید گره خورده است.

از همسر سید بشیر حسینی اطلاعاتی در دست نیست و فقط عکس همسر دکتر بیشر حسینی در سفر کربلا برای اولین بار در کنار همسر و فرزندانش منتشر شد.

بشیر حسینی متولد ۱۵ آذر ۱۳۶۰ در تهران ، ارتباط شناس و داور مسابقه عصر جدید می باشد. او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) و دکترای فرهنگ و ارتباط می باشد ، تا سطح ۲ حوزه نیز درس خوانده و حالا در تلویزیون حضور دارد

بیوگرافی و عکس همسر سید بشیر حسینی

ماجرای علی فروغی مدیر شبکه سه و دکتر بشیر حسینی

علی فروغی مدیر با نفوذ شبکه سه از دوستان بشیر حسینی است و با حضور او در شبکه سوم پای حسینی نیز به این شبکه باز شد و در بیشتر برنامه ها به عنوان کارشناس حضور داشت

سید بشیر حسینی مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و رئیس شورای سیاستگذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای و مشاور دانشگاهی و استعدادیابی و عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و از اساتید دانشگاه امام صادق (ع) ، دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی (ره) می باشد ، به زبان فرانسه و عربی نیز تسلط دارد.

ماجرای همسر سید بشیر حسینی و علی فروغی

طی چند روز اخیر اظهارات سید بشیر حسینی یکی از داوران برنامه “عصر جدید” باز هم حاشیه‌ساز شد.
او این بار در برنامه “بی‌نهایت‌شو” شبکه سه که اجرای آن را مژده لواسانی به‌عهده داشت، خطاب به این مجری زن گفت:”ان‌شاءالله این کرونا آخرش باشه؛ خانم لواسانی! خیلی اذیت شدیم و خیلی خسته شدیم. از حالا قول اربعین را از شما بگیریم و دوباره سفر اربعین با هم بریم. روز میلاد امام رضا(ع) یکی از عیدی‌های ما از امام رضا(ع) همین باشه؛ قشنگ یک اربعین توپ و یک اربعین شیطون‌بلا بریم و کِیف کنیم.”

پیج اینستاگرام همسر سید بشیر حسینی

امروز شایعه‌ای در فضای مجازی پیچید که در آن عنوان شده بود همسر سیدبشیر حسینی داور عصر جدید از علی فروغی مدیر شبکه سه سیما گله کرده است. در نهایت او امروز در متنی این مطلب را تکذیب کرد.

واکنش همسر بشیر حسینی به یک شایعه: به درگاه الهی شکایت می بریم

همسر سیدبشیر حسینی گفت: قلم‌های زهرآگین و قلب‌های بیمار و کینه‌های عمیق جبهه ضدفرهنگی، این‌بار حریم خانواده ما را هدف گرفته و در کمال وقاحت آشیانه امن و آرام ما را که به نور اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و خدمت به خانواده شهدا (الحمدلله) منور است، هدف گرفته.

محتوای کامل این متن به شرح زیر است:

“امروز یک خبر سراسر کذب و متوهمانه در فضای مجازی دیدم که کانالی مجهول‌الهویه از قول من و در رابطه با همسرم آقای سید بشیر حسینی دروغ‌پردازی و عقده گشایی کرده بود.

قلم‌های زهرآگین و قلب‌های بیمار و کینه‌های عمیق جبهه ضدفرهنگی، این بار حریم خانواده ما را هدف گرفته و در کمال وقاحت آشیانه امن و آرام ما را که به نور اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و خدمت به خانواده شهدا (الحمدلله) منور است، هدف گرفته.

می‌فهمم که همسرم در برنامه زنده یک خطای زبانی داشته و از آن عذرخواهی کرده اما این هجمه ناجوانمردانه و حمله به خیمه خانواده و بر هم زدن آرامش زن و فرزند، انتقام از سال‌ها تلاش همسرم در سنگر دانشگاه، رسانه و خدمت‌هایی است که هیچ‌وقت نمی‌خواهم رسانه‌ای شود و باید برای قبر و قیامتمان ذخیره شود. این خباثت‌ها و خیانت‌ها، نه تنها مانع حرکت مجدانه و مجاهدانه همسرم در مسیر اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی نخواهد شد بلکه قدم مرا ثابت‌تر و قلب مرا در همراهی تا آرمان شهادت مستحکم‌تر خواهد کرد.

من و همسرم شکایت الهی خود را به درگاه خدا می‌بریم و شکایت حقوقی را علیه کانال مذکور و مجموعه‌هایی که اقدام به بازنشر آن خبر مطلقاً کذب کرده‌اند در اسرع وقت به مراجع قضائی تقدیم خواهیم کرد. “منبع: فارس

بشیر حسینی سال هاست ازدواج کرده و ثمره زندگیش دو پسر بنام سید مسیح، سید امیر مهدی و یک دختر بنام محیا سادات می باشد

 

نظرات