بازیگر نقش راضیه در سریال آقازاده کیست

0

معرفی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش راضیه در سریال آقازاده به همراه سن و سوابق هنری و عکس شخصی بازیگر جوان و تازه کار و ناشناخته سریال اقازاده را در مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش راضیه در سریال آقازاده کیست + عکس شخصی (راضیه) مانلی در آقازاده

بازیگر نقش مانلی یا راضیه در سریال آقازاده

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی حامد عنقا از شبکه نمایش خانگی در روزهای جمعه توزیع میشود که از پخش آن بطور رسمی از تیر ماه ۹۹ آغاز شده است. نقشی که بسیار توجه مخاطبان را بخود جلب کرده، دختری به نام راضیه و یا مانلی است که با نیما بحری با بازی شاهکار و زیبای امیر آقایی همکاری میکند و در ادامه نقشه های خود عاشق حامد تهرانی با بازی سینا مهراد میشود. در ادامه با پردیس پورعابدینی خانم بازیگر توانمند و چهره جدید بازیگری آشنا شوید.

 

بیوگرافی و سوابق پردیس پورعابدینی بازیگر نقش (راضیه) مانلی در سریال آقازاده

پردیس پورعابدینی بازیگر نقش راضیه در سریال آقازاده

پردیس پورعابدینی متولد دهه هفتاد است که چهره جدید بازیگری در تئاتر محسوب میشود و اولین کار نمایش جدی او با نسیم ادبی بازیگر و هنرمند یا سابقه تئاتر و سینما و تلویزیون شروع شده است

پردیس پورعابدینی کیست

 

عکس شخصی (راضیه) مانلی در آقازاده

 

اسم واقعی مانلی در اقازاده، پردیس پورعابدینی است که در اولین تجربه تصویری خود با حامد عنقا در سریال پرستاره آقازاده همکاری کرده و تا اینجای کار بسیار موفق عمل کرده و از پس نقش خود به خوبی برآمده است

او در کنار بازیگرانی چون نیکی کریمی ، امیر آقایی و امین حیایی و کامبیز دیرباز و … بسیار خوش درخشیده و مهمترین کاراکتر مقابل او را سینا مهراد در نقش حامد تهرانی بازی میکند.

اسم واقعی مانلی در اقازاده

 

 

پردیس پورعابدینی در سریال «آقازاده» که در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و در تیر سال ۱۳۹۹ از شبکه نمایش خانگی پخش شد، نقش مانلی را بازی می‌کند. این سریال به موضوعات سیاسی اجتماعی روز می‌پردازد و با نقش آفرینی پردیس پورعابدینی آغاز می‌شود. از فعالیت‌های تئاتر او می‌توان به نمایش «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی نسیم ادبی اشاره کرد.

فیلم های (راضیه) مانلی در آقازاده

نیکی کریمی از بازی او در نقش مانلی آقازاده تعریف کرده و ان بازیگر نیز در واکنش به حرف‌های نیکی کریمی نوشت: بازی کردن در کنار شما برای من باعث افتخار بود شنیدن این جملات از زبانتان برایم ارزش زیادی دارد ممنونم که همراهم بودید و حمایتم کردید.

نظرات