بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان و همسرش کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

0

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان و همسرش کیست بیوگرافی و عکس جدید جنجالی

بیوگرافی بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان است. سریال بی همگان این روزها از شبکه سه سیما پخش می شود و بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفته است. میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان ، دختر یوسفیان کارخانه دار می باشد. در ادامه بیوگرافی بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان را برای شما آماده کرده ایم.

میترا رفیع در بی همگان نقش دختری دم بخت و در حال ازدواج به نام الناز را بازی میکند که به عشقش نمی رسد. حالا مخاطبان به دنبال این هستند که بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان و همسرش کیست بیوگرافی میترا رفیع بازیگر نقش (الناز) در سریال بی همگان و اینستاگرام و آشنایی با میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان همراه سن و ویکی پدیا و مصاحبه میترا رفیع بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون با عکس های جدید میترا رفیع در بی همگان را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

میترا رفیع بازیگر سریال بی همگان متولد ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۳ در تهران است. او درباره نقش الناز گفته: من به عنوان کسی که ماه‌ها با الناز زندگی کرده‌ام و مسئول حضور او در شرایط مساعد و غیرمساعد بوده‌ام، هرگز نمی‌توانم به طور جدّی دست به داوری کردنِ او بزنم. چرا که من جزئی از الناز هستم. هیچ رد یا تأیید کردنی در کار نخواهد بود و درباره‌ شناسایی اشتباه این دختر، اولاً بسیار زود است و حتّی اگر چیزی بگویم منجر به اسپویل (لو رفتن) خط داستانی می‌شود. اما اساساً مسئله‌ی من این است که انسان‌ها بنا به عواطف، مختصات شخصیتی و خاستگاه فرهنگی و اجتماعی‌شان تصمیماتی را در شرایط حساس می‌گیرند که منحصر به خودشان است و نمی‌توانیم بگوئیم فلان کار اشتباه بوده و بهمان کار، صحیح… چراکه هیچ چیز قطعی نیست و هرگز کسی نمی‌تواند جای دیگری باشد.

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

میترا رفیع از بازیگران جدید و نوظهور در فیلم و سریال های ایرانی است که برای اولین بار با بازی سریال از سرنوشت (در نقش مه لقا) به مخاطبان معرفی شد و با بازی در سریال بی همگان در نقش الناز به شهرت رسید. وی این روزها در سریال جدیدی به نام بی همگان در شبکه سه بازی می کند

سریال بی همگان توسط بهرهنگ توفیقی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، اجتماعی درباره زندگی و عاشقانه های دو جوان می باشد

میترا رفیع در سریال بی همگان نقش الناز را بازی کرده که درباره زندگی و کار و خانواده و عاشقانه اش با پسری به نام امیرعلی است و او در کاراکتر یکی بازیگران اصلی و کلیدی به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس جدید

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست

او متولد ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۳ در تهران است. مدرک کارشناسی ارشد بازیگری خود را از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران دریافت کرده است و هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

سوابق هنری

خانم رفیع با بازی در فیلم های کلمبوس و من می ترسم وارد سینما شده و با بازی در سریال های از سرنوشت و آخرین پناه نیز در قاب تلویزیون بازی خود را شروع کرده است و تا کنون بارها با فیلمسازهای کوتاهِ ایرانی همکاری داشته است.

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

وی علاوه بر بازیگری در تئاتر، تاکنون کارگردانی نمایش نامه های بکی شارپ، از این تاریکی، یه جوری مثل… را انجام داده است که نمایش یک جوری مثلِ … برای جشنواره پاکستان نیز دعوت شده بود.
میترا رفیع، فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۹ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۷ با بازی در نمایش «نقطه چین‌های متّصل به تو» به کارگردانی امیرحسین شفیعی در سی‌ و‌ هفتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و جایزه بهترین بازیگری زن را در این جشنواره از آن خود کرد.

میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس جدید

وی در سال ۹۸ اولین حضور تلویزیونی خود را در سریال از سرنوشت در کنار پوریا پورسرخ ، مجید واشقانی ، لیلا بلوکات ، حسین پاکدل ، فریبا نادری ، حبیب دهقان نسب ، مائده طهماسبی و… تجربه کرد و حالا هم در سریال بی همگان به ایفای نقش می پردازد.

بازیگر نقش الناز در بی همگان

سریال «بی‌همگان» سریالی در ژانر اجتماعی به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی مهران مهام و قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پوراست. در این سریال میترا رفیع در کنار بازیگرانی چون مهدی سلطانی، محمدصادقی، کمند امیر سلیمانی، سمیرا حسن‌پور، میترا رفیع، کاوه خداشناس، کاظم هژیرآزاد، سپند امیرسلیمانی و… ایفای نقش نموده است.

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس جدید

نظرات