بیوگرافی جواد قارایی ایرانگرد و همسر و پسرش پارسا + شغل و عکس های خانوادگی جدید

0

بیوگرافی جواد قارایی ایرانگرد و همسر و پسرش پارسا + شغل و عکس های خانوادگی جدید

با بیوگرافی جواد قارایی (javad gharaei) ایرانگرد و مستند ساز و “گوینده و مجری ایرانگرد” T عکس ها و تصاویر جدید و شخصی جواد قارایی مستنندسار و همسرش ، زندگینامه (جواد قارایی مجری و ایرانگرد) و همسرش ، اینستاگرام جواد قارایی، زندگی شخصی و حرفه ای و شغل و منبع درامد وی در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی جواد قارایی و همسرش

“جواد قارایی” در ۷ مهر ماه سال ۱۳۵۷ در تهران دنیا آمده، اما اصالتا اهل زنجان است، فارغ التحصیل لیسانس مدیریت جهانگردی و کارگردان و تهیه کننده و مستندساز و گوینده نریشن‌های جذاب مستند «ایرانگرد» می باشد.

در این مطلب مروری داریم به زندگی شخصی و حرفه ای جواد قارایی و همسر و پسرش پارسا و افتخارات و آیدی اینستاگرام و سوابق و محل زندگی او در مجله “حرف تازه” با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید جواد قارایی و همسرش ‌+افتخارات و منبع درآمد

مستند ایرانگرد

قارائی گوینده و تهیه کننده و کارگردان مستند ایرانگردی که این مستند مورد تقدیر سازمان حفاظت از محیط زیست قرار گرفته و تاکنون ۲ مجموعه ۱۳ قسمتی از آن از شبکه چهار و یک پخش شده است.

بیوگرافی و عکس های جدید جواد قارایی ایرانگرد

همسر جواد قارایی کیست

ایشان سالها پیش ازدواج کرده و چندین سال است که ازدواج کرده و یک پسر به نام پارسا دارد که متولد سال ۹۶ است

علاقه به کوهنوردی

آقای قارایی قبل ار ورود به زمینه مستندسازی از هفده سالگی شروع به کوهنوردی کرده و عضو تیم کوهنوردی دماوند بوده و بعد از مدتی به سفرهای گردشگری روی آورده و سفرهای جذابی را با هزینه شخصی به بیشتر نقاط کشورمان ایران داشته است.

اینستاگرام جواد قارائی مجری ایرانگرد

پیج اینستاگرام جواد قارایی:

صفحه شخصی و اینستاگرام javadgharaei می باشد که تصاویر دلپذیر و زیبایی از سفرهای خود به طبیعت را به نمایش گذاشته است

افتخارات و منبع درآمد

او دارای مدرک تحصیلی مدیریت گردشگری است و با توجه به همین مدرک در زمینه تورهای حرفه ای گردشگری کار میکند ، او به عنوان برترین مجموعه مستند در جشنواره سین سیما، از سوی هیئت داوران در پنجمین جشنواره جام جم به عنوان برترین کارگردانی انتخاب شد.

زندگی شخصی مجری مستند ایرانگرد

دوره های مستندسازی

وی به دلیل علاقه به طبیعت و گردشگری، دوره های مستند سازی، فیلمنامه‌ نویسی و تصویر برداری و عکاسی را گذراند تا بتوان در زمینه ساخت مستند درباره سفرها و تورهای گردشگری فعالیت کند ، که توانست تولید مستند ایرانگرد با موضوع شگفتی های طبیعت را بسازد.

خطر مرگ و حوادث خطرناک برای این ایرانگرد

یک شب به واقع مرگ را در ارتفاعات بالای البرز به دلیل رعد و برق های بسیاری که کنار کلبه تا صبح می زد به چشم دیدیم.
در یکی از سفرها دست تصویربردار گروه دچار حادثه شد و ایشان را به تهران منتقل کردیم خودم هم در این سفرها دچار آسیب های بسیار شدم. آسیب‌هایی همچون پارگی پرده دیافراگم و بیرون زدگی دیسک کمر و گردن.

پخش مستند ایرانگرد ۴

ایرانگرد ۴در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد
جواد قارایی کارگردان مجموعه مستند‌های «ایرانگرد» درباره آخرین وضعیت تولید جدیدترین فصل این مستند گفت: تصویربرداری ما در کرمان به پایان رسید و هفته آینده بخش‌های مربوط به سمنان را ضبط می‌کنیم؛ پس از آن هم سراغ هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه همزمان کار‌های تدوین را پیش می‌بریم، بیان کرد: تصویربرداری هشت قسمت از مستند جدید «ایرانگرد» به پایان رسیده و قسمت سوم آن در حال تدوین است. البته که به علت همه گیری کرونا، شکستگی پای من، کرونا گرفتن تصویربردار و برخی مشکلات دیگر تا حدودی از کار عقب افتادیم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که این مستند به چخش برسانیم.

عکسهای جدید جواد قارایی

javad-gharaeiزندگینامه جواد قارائی ایرانگرد و مجری مستند ایرانگرد

همسر جواد قارائی کیست

افتخارات و منبع درآمد جواد قارائی

نظرات