بیوگرافی و عکس های تارا شریفی دختر نابغه ایرانی

2

بیوگرافی و عکس های تارا شریفی دختر نابغه ایرانی

تارا شریفی دختر ۱۱ ساله ایرانی الاصل نابغه را در بیوگرافی و عکس ها و محل زندگی و پدر و مادر و سوابق هوشی را در سایت حرف تازه بخوانید.

بیوگرافی تارا شریفی

تارا شریفی متولد ۱۳۸۷  و ۱۱ ساله مقیم انگلیس و ایرانی الاصل اصالتا اهل دشتستان استان بوشهر که در دبیرستانی در شهر آیلزبری انگلیس تحصیل می کند، توانست نمره هوشی ۱۶۲ را کسب کند و رکورد “استفن هواکینگ” و “انیشتین” را دارای بهره هوشی نمره ۱۶۱ بود را بشکند.

تارا شریفی

ثبت تست هوش توسط سازمان منسا

سازمان منسا زیر نظر دانشگاه آکسفورد یکی از مهمترین سازمانهای ثبت تست هوش در جهان است کن این آزمون را از تارا گرفته و او اکنون شرایط لازم برای عضویت در سازمان «منسا» را دارد.
بعد از انجام تست هوش از دختر ایرانی الاصل بوشهری مسئولان موسسه «منسا» نیز شگفت‌زده شده اند.او اکنون شرایط لازم برای عضویت در سازمان «منسا» را دارد.

این نابغه ۱۱ ساله ایرانی باهوش تر از انیشتین و استیون هاوکینگ لقب گرفته و طی آزمونی که توسط سازمان هوش جهانی زیر نظر دانشگاه آکسفوررد انگلستان برگزار می شود، نمره هوشی ۱۶۲ را ازآن خود کرد

تارا شریفی این آزمون را در دانشگاه آکسفورد داده و مجبور بوده در مدت زمانی مشخص به پرسش‌ها پاسخ دهد. همچنین این آزمون، آزمونی غیرکلامی بود که بر توانایی تارا در درک معانی کلمات متمرکز شده بود.

ناگفته نماند که سازمان هوش جهانی، ضریب هوشی انیشتین و استیون هاوکینگ را ۱۶۱ براورد کرده است.

مطلب پیشنهادی بخوانید : بیوگرافی و عکس های استیون هاوکینگ

 

تارا شریفی

عکس تارا شریفی دختر ۱۱ ساله نابغه ایرانی

تنها دو درصد مردم جهان هوش بالای ۱۳۵ را دارا هستند.

مصاحبه با تارا شریفی

این دختربچه تیزهوش در ارتباط با ضریب هوشی اش پاسخ داد : باورم نمی شود که این نتایج ضریب هوشی من باشد و هنگام دیدن این نتیجه به شدت شوکه و حیرت زده و یا شاید بهتر باشد بگویم هیجان زده شده ام

پاسخ به سوالات آکسفورد

طبق نتیجه اعلام شده توسط باکس هرالد، تارا کوچولو می بایست در مدت زمان معین در دانشگاه آکسفورد انگلستان به سوالات پاسخ دهد و هدف از این آزمون غیر کلامی، سنجیدن توانایی درک معنایی کلمات متمرکز بوده است.

حمایت پدر و مادر

تارا شریفی در ارتباط با این آزمون می گوید: تصمیم به شرکت در این آزمون خاص و غرور آفرین ، با همفکری و تصمیم گیری مشترک پدر و مادر و خودش بوده تا هم به منسا راه پبدا کند و هم با افراد بینظیر دیگر آشنا شود.

تحصیل در ریاضیات

وقتی متوجه نتیجه بینظیر آزمون منسا شدم، دوستانم را با خبر کردم و آن ها نیز شگفت زده شدند و علاقه دارم در آینده در زمینه ریاضیات قدم بردارم.

تارا شریفی

ضریب هوشی تارا شریفی

این دختر ۱۱ ساله توانسته است رکورد ضریب هوشی اینشتین را بشکند ضریب هوشی افراد نابغه ۱۴۰ می باشد که تارا شریفی رکورد زده است

طبق گزارش این پایگاه انگلیسی، تارا شریفی (دانش‌آموز ایرانی مقیم انگلیس) توانست نمره ۱۶۲ را در تست هوش منسا کسب کند؛ این بدان معنی است که ضریب هوشی وی از معیارها درباره ضریب هوشی افراد نابغه که ۱۴۰ است، نیز فراتر رفته است.

پدر  دختر ۱۱ ساله ایرانی

من بسیار احساس غرور می‌کنم؛ اما بسیار نیز شگفت‌زده شدم که چطور تارا این نمره را کسب کرد. من می‌دانستم که او بسیار باهوش است؛ اما فکر نمی‌کردم او دارای چنین ضریب هوشی است.

2 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های تارا شریفی دختر نابغه ایرانی

  1. ارشیا گفت:

    شهر آیلزبری؟ 😐
    خبر میزارین حداقل یکم تحقیق کنین
    ایلزبری شهره ایا؟! ایلزبری یه دبیرستان گرامره داخل شهر لندن

  2. محمدرضا تیموری گفت:
    1
    1

    واقعا که باید به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم

نظرات