ماجرای اس ام اس سهام عدالت برای پرداخت باقیمانده اقساط

0

ماجرای اس ام اس سهام عدالت برای پرداخت باقیمانده اقساط

آخرین اخبار درباره سهام عدالت و پیامک سهام عدالت که به مشمولان این سهام ارسال شده است را در این مطلب بخوانید

پیامک سهام عدالت

ماجرای پیامک سهام عدالت به مشمولان

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی:

پرداخت باقیمانده اقساط سهام عدالت اجباری نیست

🔸رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص پیامک‌های ارسالی توسط این سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت توسط مشمولان اذعان داشت: مشمولان در صورت تمایل می‌توانند اقدام به تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت خود کنند و در این زمینه اجباری نیست.

🔻به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ پوری حسینی با اشاره به این که بر اساس اعلام قبلی مشمولان سهام عدالت تا پایان ۳۱ شهرویرماه امسال مجاز بودند با ورود به سامانه سهام عدالت اقدام به تسویه باقی‌مانده اقساط سهام عدالت خود کنند افزود: با تصویب شورای عالی اصل ۴۴ قانون اساسی این مهلت به مدت یک ماه و تا پایان مهرماه امسال تمدید شده است
رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس مشمولان سهام عدالت می‌توانند با ورود به این سامانه و ارائه مشخصات در صورت تمایل اقدام به پرداخت نقدی باقیمانده اقساط سهام عدالت خود کنند.

🔻وی با تاکید بر این که پرداخت اقساط سهام عدالت به دلخواه مشمولان بوده و اجباری در این زمینه نیست اظهار داشت: بسته به دهک‌های مختلف مشمولان سهام عدالت، رقم پرداختی متفاوت است و مشمولان باید با مراجعه با سامانه سهام عدالت از میزان اقساط سهام خود اطلاع پیدا کنند.

🔻پوری حسینی در خصوص پیامک‌های ارسالی توسط سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت توسط مشمولان اذعان داشت: موضوع مطرح شده در این پیامک‌ها چیز تازه‌ای نیست و برای آن دسته از مشمولانی که به سامانه سهام عدالت مراجعه و شماره تماس خود را ثبت کرده‌اند پیامک ارسال کردیم و اطلاع دادیم تا در صورت تمایل اقدام به تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت خود کنند و در این زمینه اجباری نیست.

همچنین بخوانید : آخرین اخبار سهام عدالت ۹۶ و ثبت نام سهام عدالت و میزان سود سهام عدالت

 

پیامک ارسال شده توسط سازمان خصوصی سازی به مشمولین سهام عدالت صرفا با سرشماره
📡 ۳۰۰۰۰۰۰۰
بوده و متن آن نیز به شرح زیر است:

📩”مهلت واریز نقدی جهت تسویه مانده ارزش سهام عدالت شما تا پایان مهر تمدید شد”

⚠️⚠️بنابراین در صورت ارسال هرگونه پیامک یا تماس تلفنی با مشمولین سهام عدالت، لطفا به هیچ عنوان به این تماس ها و پیامک ها توجه نشود.

⚠️⚠️سازمان خصوصی سازی هیچگونه تماس تلفنی یا تقاضای پرداخت پول از مشمولین ننموده و نخواهد نمود.

⚠️⚠️از مشمولین عزیز خواسته می شود مراقب افراد سود جو بوده و ضمن هوشیاری لازم فریب افراد در زمینه های مختلف جهت سوء استفاده از عنوان طرح سهام عدالت را نخورند.

نظرات