آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

2

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد بعلت آلودگی هوا و بارش برف و یخبندان و باد و طوفان گردوغبار و بارندگی و حوادث اخیر تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز شنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… مشخص شد, اخبار تعطیلی مدارس در روز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا و بارش برف را با جزئیات خبر از حرف تازه میخوانید (اطلاعیه جدید)

تعطیلی مدارس فردا شنبه

 

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا (جدید)

📍با توجه به آلودگی هوا و افزایش آلاینده های هوا و بارش برف احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه (۱۹ آذر ۱۴۰۱) وجود دارد، در ادامه مطلب تمام اخبار مربوط به تعطیلی های روز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ را میتوانید ملاحظه کنید

اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی فردا اعلام شد به اطلاع کاربران محترم می رسد…

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد

🔻مقطع ابتدایی تهران و البرز شنبه غیرحضوری شد

🔹بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مقطع ابتدایی استان‌های تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه در روز شنبه و یکشنبه غیرحضوری شد./ تسنیم

بروزرسانی۲:

امتحانات شبه نهایی پایه دوازدهم ۱۹ و ۲۰ آذر برگزار نمی‌شود

آموزش و پرورش شهر تهران:
با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، همه مقاطع تحصیلی پایتخت در روزهای شنبه و یکشنبه نوزدهم و بیستم آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود./ ایرنا

بروزرسانی ۳:

♦مدارس آبیک فردا غیرحضوری است

🔹کلاس های آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان آبیک فردا شنبه ۱۹ آذر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بروزرسانی ۴:

🔺به‌دنبال انتشار خبر کذب تعطیلی مدارس دوره دوم متوسطه شهر تبریز به‌اطلاع می‌رساند:

🔹هیچگونه تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس #دوره_دوم_متوسطه کلانشهر تبریز اتخاذ نشده است و این مدارس فردا شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ باز بوده و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی به‌شکل #حضوری و طبق برنامه پیگیری خواهد شد.

🔹همچنین، در خصوص فعالیت غیر حضوری در شیفت بعدازظهر تصمیمی اتخاذ نشده و در صورت تصمیم جدید مجددا اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارس ابتدایی تبریز تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی تبریز فردا به دلیل تداوم آلودگی هوا تعطیل است.

علیرضا صیادی افزود: فعالیت تمامی مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی نواحی پنجگانه تبریز فردا شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: همچنین مدارس دوره اول متوسطه شیفت صبح نواحی پنجگانه تبریز غیرحضوری است.

گفتنی است شاخص آلایندگی هوای کلانشهر تبریز هم اکنون ۱۳۰ بوده و هوا برای گروه‌های حساس و کودکان آلوده و ناسالم است.

وضعیت آلودگی هوا

📍سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در برخی مناطق کشور خبر داد و با اشاره به تقویت سامانه بارشی برای استان‌های ساحلی هشدار سطح زرد صادر کرد. طبق پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده روی می‌دهد. در بوشهر، فارس و برخی مناطق کرمان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال هرمزگان و جنوب یزد بارش باران، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ با تقویت سامانه بارشی در مناطقی از کرمان، هرمزگان و فارس و یکشنبه در برخی مناطق کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و شرق فارس بارش روی می‌دهد.

از جمعه تا یکشنبه آینده در جنوب شرق کشور شامل سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق هرمزگان، خراسان جنوبی و جنوب یزد دما ۴ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

دانش اموزان عزیز توجه داشته باشید وضعیت آلودگی هوا ممکن است تا پایان زمستان ادامه داشته باشد و این تعطیلی ها منوط به یک تا دو روز در سال نیست و ممکن است چند مرتبه نیز اتفاق بیفتد، در این شرایط مراقبت از کودکان جزو وظایف اصلی والدین است. در این حال چه زمان هایی که تعطیل هستند و در منزل به سر می برند و چه زمان هایی که به مدرسه می روند، مدام تحت مراقبت و محافظت خانواده و سیستم آموزشی باشند تا برایشان مشکلی در زمینه جسمی و تحصیلی پیش نیاید.

2 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

  1. Ayda گفت:

    توروقرآن مدارس تهران رو تعطیل کنید مجازی کنید درسارو به ا مائم آدمیم خدا خیلی آلودست 😢🖤

  2. دنیا گفت:
    8
    6

    آخر دایر شد برم فارسی بخونم 😐

نظرات