خلاصه داستان و بازیگران سریال سارق روح

1

خلاصه داستان و بازیگران سریال سارق روح

سریال سارق روح به کارگردانی احمد معظمی از شبکه سه سیما در حال پخش می‌باشد.

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری است که در باکس ویژه هفتگی شبکه پنج پخش شد.

سریال سارق روح

زمان پخش سریال سارق روح :

بنا بر این گزارش، شبکه سه سیما این سریال را از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه باز پخش می کند. این اثر هر روز ساعت ۱۵ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و بازپخش آن نیز ساعت ۹:۳۰ روز بعد پخش خواهد شد.

خلاصه داستان سریال سارق روح :

سریال سارق روح به قلم هومان فاضل در ژانر مهیج و معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می پردازد.
نادر عابدی استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده‌های اجتماعی نگاه پژوهشی و علت و معلولی است به همین خاطر دوباره به محل کار خود بازمی‌گردد و بررسی پرونده‌هایی را می‌پذیرد در این میان تیمی که وی را در این مأموریت‌ها همراهی می‌کند، دانشجوهای خودش هستند و نگاه موشکافانه‌ای به پرونده‌ها دارد.

سریال سارق روح

بازیگران سریال سارق روح :

دانیال حکیمی در نقش نادر عابدی ، محمود پاک نیت ، علیرام نورایی ، ویدا جوان ، متین ستوده ، ایرج نوذری ، مجید واشقانی ، کمند امیرسلیمانی ، علیرضا جلالی‌تبار ، ساناز سعیدی ، ابوالفضل همراه ، نگین معتضدی ، الناز حبیبی ، کریم امینی ، بهنوش بختیاری ، بهرام ابراهیمی ، محمد عمرانی ، ساغر عزیزی ، آرش تاج ، شیوا خسرومهر ، حمیدرضا هدایتی ، شیما جعفرزاده ، الهام طهوری و امیرکریمی از جمله بازیگران این سریال هستند که دانیال حکیمی بازیگر اصلی این سریال تلویزیونی است و با نقشی متفاوت در ردای یک کارشناس امنیتی قرار گرفته است.

سریال سارق روح

دیگر عوامل سازنده مجموعه تلویزیونی سارف روح :

تیتراژ سارقان روح با صدایِ کاوه آفاق ساخته شد و در طول پخش این سریال چندین قطعه متفاوت با صدایِ او پخش می‌شود. این برای اولین بار است که آفاق تیتراژ یک سریال تلویزیونی را می‌خواند.

ابوالفضل صفری تهیه کننده، احمد معظمی کارگردان، هومان فاضل نویسنده فیلمنامه ، مرتضی اصفهانی مشاور این سریال هستند.
سریال «سارقان روح» فصل اول از مجموعه سریال هفتگی شبکه پنج است که در ۱۷ قسمت تولید شده است.

تولید فصل بعدی این سریال نیز مراحل تولید را پشت سر می گذارد.

تصاویر سریال تلویزیونی سارق روح

سریال سارق روح

سریال سارق روح

 

سریال سارق روح

 

سریال سارق روح

 

سریال سارق روح

 

سریال سارق روح

نظرات