ساناز سعیدی | بیوگرافی و عکسهای ساناز سعیدی بازیگر

0

بیوگرافی و عکسهای ساناز سعیدی بازیگر

بیوگرافی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی از بازیگرن جوان و خوش آتیه ایران است. وی در ۲۴ فروردین ماه ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمده است. سعیدی بازیگری را از کلاس های امین تارخ آموخته و بعد از پایان دوره های حرفه ای وارد تاتر شده و فعالیت های خود را از تئاتر شروع کرده است. او اولین بار در سریال پریا نقش کوتاهی را ایفا کرد و سپس نقش اصلی را در سریال نفس بازی کرد.

ساناز سعیدی

همسر ساناز سعیدی

تاکنون اطلاعاتی در خصوص ازدواج و همسر این بازیگر موجود نیست.

شروع فعالیت ساناز سعیدی

ساناز سعیدی در سریال نفس که ماه رمضان ۹۶ روی آنتن تلویزیون رفت توانست اولین حضورش را در تلویزیون رقم بزند و استارت کارش را با بازی در یک نقش اول زده است. ساناز سعیدی با نقش نازی سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان اولین بازی اش در مقابل دوربین را دارد. سریال نفس یک درام روانشناسانه است و در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب رخ میدهد.

عکسهای ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

مصاحبه ساناز سعیدی

من پیش از «نفس» با چهار نمایش، روی صحنه رفته بودم. همچنین سکانس های کوتاهی را در فیلمهای کوتاه و سینمایی بازی کرده بودم و در قسمت اول سریال «پریا» نقش نازی را مقابل عمار تفتی را ایفا کردم که نامه مبنی بر مبتلا بودن او به ایدز را به خانه اش می اندازد. همزمان با بازی در کارهای مختلف، دوره بازیگری را نیز در آموزشگاه بازیگری آقای تارخ سپری و نقشهای مختلفی کار کرده بودم. اما ناهید سریال «نفس» اولین نقش قدرتمند و تاثیرگذاری بود که مرا به چالش کشید.

وی افزود: این روزها مردم در کوچه و خیابان نسبت به من محبت و لطف دارند. طبیعتا این اتفاق، خوشحال کننده است اما می دانم که مقطعی است، بنابراین خوشحال می شوم اما می دانم باید تلاش کنم، آموزش ببینم و نقش های مختلفی را ایفا کنم. چرا که بیش از درگیر بودن در حال و هوای این روزها، ماندگار شدن در این حرفه برایم اهمیت دارد.

این بازیگر درباره نحوه پیوستنش به پروژه توضیح داد: زمانی که سریال برای جذب بازیگر فراخوان داده بود، در اواخر سال ۹۳ من کاراکتر اصلی نمایش «گمشده در یانکرز» از نیل سایمون یعنی نقش عمه ای ۴۰ ساله را که کودک صفت بود بازی می کردم. داورانی که نمایش را دیده بودند، اسم مرا در فهرست برگزیدگان داوری جشن بازیگر با عنوان «جوانان خوش آتیه می آیند» ثبت کرده بودند. وقتی برای تست رفتم، فهمیدم تا آن موقع افراد زیادی برای نقش ناهید آمده بودند. به شکر خدا من به المان های ذهنی آقای سامان درباره این نقش نزدیکتر بودم و اینگونه شد که ایشان هم لطف کردند و این فرصت را در اختیارم گذاشتند.

فیلمنامه را که خواندم به بیش از ۱۰۰ سوال درباره ناهید جواب دادم

سعیدی تأکید کرد: آن زمان من در رشته تحصیلی خودم یعنی معماری در یک شرکت مشغول کار بودم. یکی دو هفته از تستم گذشته بود که مرا برای تست گریم و تست لباس خواستند. من در آموزشگاه به صورت نظری این را آموخته بودم که چطور یک کاراکتر را بسازم و به آن نزدیک شوم، به نحوی که با من فاصله نداشته باشد اما کار جالبی که آقای سامان انجام دادند این بود که بعد از قبولی من در تست گریم و تست لباس از من خواستند فیلمنامه را بخوانم و به بیش از ۱۰۰ سوال درباره کاراکتر پاسخ بدهم؛ سوالاتی کاربردی و جالب که باعث می شد دنیای ذهنی ناهید، رفتارها، شرایط زندگی، خانواده، سلایق، علایق، شغل، اهداف و… او را بشناسم. با جواب دادن به این سوالات و گپ و گفتی که با هم درباره شخصیت ناهید داشتیم، به دریافت درستی از فیلمنامه و شخصیت اصلی آن رسیدم.

نظرات