زمان پخش و تکرار سریال قرعه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال قرعه از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال قرعه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال قرعه

این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمود اتحادی در ژانر کمدی،اجتماعی و خانوادگی محصول سال ۱۳۹۴ است. این سریال برای بار اول در نوروز ۱۳۹۵ از شبکه سه سیما پخش شده است. در ابتدا قرار بود این مجموعه به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری ساخته شود ولی به دلیل درگیری این زوج برای ساخت برزو نیک نژاد کارگردانی و محمود اتحادی تهیه کنندگی سریال را عهده دار شدند. اکنون قرار است این سریال مجدد از شبکه آی فیلم در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ پخش شود و جایگزین پیامک از دیار باقی می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به حمیدرضا آذرنگ،هدایت هاشمی،فریبا متخصص،فرانک تمنایی،مصطفی ساسانی،پارسا شکوری فر،مریم سعادت،غلامرضا نیکخواه،فروغ قجابگلی،اشکان اشتیاق و… اشاره کرد.

این سریال داستان در بین چند خانواده تهرانی که در یک محله زندگی می کنند اتفاق می افتد که بیشتر به جنبه در کنار هم بودن خانواده ها و مهر و محبتی که در میان خانواده های ایرانی هست پرداخته می شود و اصل داستان که قرعه کشی فامیلی و محلی است که در این سریال سعی شده است به مشکلات اقتصادی و اجتماعی خانواده های ایرانی با زبانی طنز و کمدی به دور از سیاه نمایی و جدی بودن در فضایی شیرین پرداخته شود…

سریال قرعه از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال قرعه از شبکه آی فیلم

این سریال هرشب از جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ بامداد و ۱۳ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به ،سارا همتی،محمدرضا علیمردانی،نسرین نصرتی،امیر کربلایی زاده،سحر ولدبیگی،صفا آقاجانی،ملیکا پارسا،پرستو گلستانی،،میثاق جمشیدی،علی صالحی،نازنین کریمی،ساحل بکرانی،صبا محمدی،و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات