جزئیات توزیع سبد کالا اسفند ۹۶

1

جزئیات توزیع سبد کالا اسفند ۹۶

علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد کالا غذایی در هفته آینده به ۱۱ میلیون خانوار خبر داد.

سبد کالا

وی افزود: در توزیع سبد کالای جدید ۵۰ میلیارد تومان اعتبار بیشتری در نظر گرفته شده است.
ربیعی با بیان اینکه این سبد کالا مشمول نیازمندان، افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و همچنین به ۸۰۰ هزار نفر از نیازمندانی که خودمان شناسایی کرده‌ایم، تعلق می‌گیرد.
وی گفت: تا فردا تأمین اعتبار برای سبد کالای حمایتی کامل می‌شود تا هفته آینده بین ۱۱ میلیون نفر نیازمند توزیع شود.

پیش از این مریم‌السادات میرمالک ثانی، سرپرست دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه گفته بود: کارت یارانه سرپرست خانوارها شارژ می‌شود این افراد می‌توانند به فروشگاه‌ها طرف قرارداد ما که در تهران ۹ فروشگاه انتخاب شده در قالب رفاه، شهروند، اتکا و … مراجعه و کالاهای خود را خریداری کنند. افراد در خرید کالا آزادی عمل دارند اما باید به این فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کنند.

وی گفته بود: مشمولان دریافت سبد کالا بدانند اینگونه نیست که چنانچه کالای خود را خریداری نکنند پولشان در کارت اعتبار سوخت می‌شود بلکه تا دریافت سبد بعدی می‌تواند در حساب آنها بماند.

میرمالک ثانی در مورد نحوه دریافت این سبد توضیح داده بود که افراد مشمول به بهزیستی و کمیته امداد مراجعه کنند و اگر شرایط را داشته باشند، می‌توانند تحت پوشش این نهادها قرار گرفته و سبد را بگیرند؛ البته افرادی که مستمری‌بگیر این نهادها نیستند و فقط یک مورد خدمت دریافت کرده‌اند هم می‌توانند، سبد کالا بگیرند.

منبع : فارس

1 دیدگاه در “جزئیات توزیع سبد کالا اسفند ۹۶

  1. مصطفی زرهپوش گفت:

    دوست عزیز من کسانی می شناسم ک از هیچ مزایایی بهره نبرده ولی اینجور مواقع جز ثروتمندان محسوب میشه.. فقط بگو روش شناسایی چجوره

نظرات