آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ بعلت آنفولانزا (جدید)

2

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد به علت آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات تعطیل شد؟ + تعطیلی مدارس روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز… به دلیل آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات اعلام شد فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد (اطلاعیه جدید)

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 11 آبان 1401 مشخص شد

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ بعلت آلودگی و آنفولانزا (جدید)

♦️ در حال حاضر تمامی مدارس و مراکز آموزشی در همه شهرها فردا چهارشنبه ۱۱ آبان (۱۴۰۱) دایر بوده و خبری از تعطیلی نیست.

توجه: به اطلاع کاربران محترم می رساند هنوز اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

فوری: مدارس ابتدایی بندرعباس تعطیل است

آموزش و پرورش هرمزگان، مدارس ابتدایی بندرعباس را در نوبت صبح روز چهارشنبه ۱۱ آبان تعطیل اعلام کرد.

اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: کلیه پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهرستان بندرعباس در شیفت صبح (روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱) بدلیل آلودگی هوا تعطیل می‌باشد.

آلودگی هوا ناشی از ورود گرد و غبار به بندرعباس امروز سبب کاهش دید افقی شده بود.

در حال تکمیل…

با توجه به شیوع آنفولانزا و همه گیری این بیماری، احتمال تعطیلی مدارس و غیر حضوری کلاس ها در شهرهایی که شیوع آنفولانزا بیشتر الست، وجود دارد، اما تا کنون خبر رسمی درباره تعطیلی کلاس های حضوری صادر نشده است.

وزارت اموزش و پرورش اعلام کرد که دانش اموزانی که علائم بیماری آنفولانزا دارند، به مدارس نروند. همچنین اکیداً توصیه می‌شود همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستن و ضدعفونی مکرر دست و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

هواشناسی کشور فردا ۱۱ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز و آغاز بارش باران در ۲۴ استان خبر و نسبت به افزایش ارتفاعات امواج در سواحل شمالی و جنوبی هشدار داد. فردا چهارشنبه در مناطق جنوب غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور و پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکرشده در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور در استان‌های بوشهر، فارس و کرمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه در بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از روز چهارشنبه تا جمعه برای اکثر مناطق کشور روند کاهشی دما پیش‌بینی شده است. سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر و از سه‌شنبه تا پنجشنبه دریا مواج خواهد بود.

2 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ بعلت آنفولانزا (جدید)

  1. یه بدبختی که از مدرسه فراریه گفت:

    تعطیله:))))

  2. Roghii گفت:
    10
    1

    حالا فردا تعطيله يا نه ؟

نظرات