وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

1

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا و طوفان و بازندگی و تگرگ مشخص شد+ اسامی شهرها در تعطیلی مدارس و ادارات الودگی چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران+تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا در ادامه در پاسخ به سوال دانش آموزان عزیز که آیا مدارس شهرهای خوزستان و اهواز و بوشهر و چهارمحال و بختیاری چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس خوزستان و بوشهر و اهواز و خرمشهر برای فردا را بخوانید

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401

وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

دانش آموزان عزیز توجه کنید: خبرهای جدید برای تعطیلی مدارس کشور در روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا ساعاتی دیگر خبرهای تعطیلی بروز میشود.

♦️ در صورت صدور هرگونه اطلاعیه جدید اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

در حال تکمیل…

🔺فردا فعالیت مدارس ۶ شهرستان لرستان مجازی است

🔹بنا به تصمیم لحظاتی پیش کمیته اضطرار و با توجه به آلودگی هوا، چهارشنبه ۲۱ اردی‌بهشت، فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح و عصر شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، رومشکان، کوهدشت، چگنی و دورود به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.|روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان

وضعیت آب و هوای شهرها فردا

بر اساس گزارش های جدید سازمان هواشناسی؛ طی روز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) هم آفتابی تا قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (۲۲ اردیبهشت) آفتابی و با حداقل دمای ۱۵ درجه و با حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد ۸۰ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

طی ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۶۸ قرار داشت که در وضعیت سالم برای همه گروه‌ها بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها در نواحی شمال‌غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه دارد.

در استان‌های غربی کشور پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

1 دیدگاه در “وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

  1. ناشناس گفت:

    این چه سایت مسخره ای هست . معلوم کنید تعطیل هست یا نه این چرت و پرتا چیه مینویسیدِ

نظرات