گردهمایی اینفلوئنسرها و دورهمی رامبد جوان با شاخ های اینستاگرامی

0

گردهمایی اینفلوئنسرها : دورهمی رامبد جوان با چهره های اینستاگرامی را در همایش اینفلوئنسرها را در مجله حرف تازه با جزئیات کامل همراه با عکس های دیدنی مشاهده کنید.

دورهمی رامبد جوان با چهره های اینستاگرامی

رامبد جوان مجری و کارگردان سینما و تلویزیون اقدامی جدید و منحصر بفرد انجام داده و در یک حرکت تحسین آمیز گردهمایی را با افراد و چهره های مشهور اینستاگرام برگزار کرد.
شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از میلیون ها کاربر دارد و بین چهره های مشهور و سلبریتی ها بسیار محبوب است.
چهره های زیادی در این اینستاگرام فعالیت دارند که میلیون ها فالوور دارند و از تاثیر گذاران در این شبکه هستند.

عکس محسن ایز و رامبد جوان

حركت رامبد جوان جالب بود و برای اولین بار این اقدام صورت گرفت و برای ستاره های اینستاگرام شب فراموش نشدنى را رقم زد.
این همایش گردهمایی اینفلوئنسرها نام داشت که چره هایی مانند امیرعباس کچلیک و محسن ایز و امیر علی و افرادی زیادی که هر کدام هزاران فالوور و یا از شاخ های اینستاگرام محسوب می شوند.
رامبد جوان با خندوانه کار موفقی انجام داد و استعداد یابی زیادی در افراد عادی انجام داد و ستاره هاى خنداننده شو و استند آپ كمدى از جمله این چالش بود.

همه این چهره های حاضر در دورهمی اینفلوئنسرها از موفق ترین و با استعدادترین افرادی هستند که با کلیپ های طنز و کارهای عجیب در این شبکه اجتماعی مشهور شدند.

دورهمی رامبد جوان با چهره های اینستاگرامی

عکس سلبریتی ها در همایش اینفلوئنسرها

در اين سالها افراد زيادي در شبكه هاى اجتماعى به شهرت رسيده اند که شهرت عده اى از آنها با انجام كارهاى عجيب و خارج از عرف بوده که مورد تایبد جامعه ما نیست و اما در مقابل افرادی هستند که فضا و لحظه های خوبی را برای دنبال کننده های خود بوجود می اورند.

عکس امیرعباس کچلیک در گردهمایی اینفلوئنسرها

حال با همه این موارد گفته شده رامبد جوان در یک حرکت جسورانه از شاخ های شبکه اجتماعی دعوت کرد تا این افراد مستعد دور هم جمع شوند و ضمن آشنایی با هم در کنار هم لحظه های خوبی را سپری کنند.

دورهمی رامبد جوان با چهره های اینستاگرامی
رامبد جوان با تگ استار حرکت جدیدی و چالش جدیدی را شروع کرده و باید نتیجه و عاقبت این چالش جدید وی را در آینده دید.

نظرات