اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مادر با نقش عوامل +عکس بازیگران و داستان

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مادر با نقش عوامل +عکس بازیگران و داستان

سریال مادر بیژن بیرنگ : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال مادر با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازیلاله اسکندری،سیاوش خیرابی،پژمان بازغی و صادق هاتفی… در ادامه مطلب میخوانید.

    سریال مادر به کارگردانی بیژن بیرنگ

این سریال تلویزیونی به کارگردانی بیژن بیرنگ محصول سال ۱۳۹۲ در ۱۴ قسمت است و حالا به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس سریال مادر هر روز ساعت ۱۶ از شبکه آی فیلم اماده شده است.

در سریال مادر بازیگران سرشناس و مطرح زیادی به ایفای نقش پرداختند که از جمله می توان به هنرمندانی چون: پژمان بازغی و مالک سراج، صادق هاتفی، لاله اسکندری، سارابه اوحانیان و محمد حیدری و رضا یزدانی… اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال مادر

مادر نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بیژن بیرنگ و تهیه‌کنندگی مهرام رسام و بیژن بیرنگ ساخته سال ۱۳۹۲ است. این سریال ادامه سریال همچون سرو است
شما می توانید سریال مادر را هر روز ساعت ۱۶ از شبکه آی فیلم تماشا کنید و تکرار نیز در ساعت ۸ صبح خواهد بود.

خلاصه داستان سریال مادر

سریال مادر به کارگردانی بیژن بیرنگ در ژانر دفاع مقدس می باشد و با محوریت جنگ و دفاع مقدس توسط بیژن بیرنگ ساخته شده است.

مجموعه تلویزیونی «مادر» قصه‌ای مفرح و عاطفی در قالب جنگ است و در آن به دغدغه «خانواده» در زندگی آدم‌ها اشاره کرده‌. داستان روایتگر مادری به نام ماهی خانم است که برای دیدن پسرش به منطقه جنگی می رود. او می خواهد پسرش را به خانه ببرد اما با دیدن فضای صمیمی در جبهه به عنوان پرستار مشغول به خدمت می شود.

اسامی بازیگران سریال مادر با نقش

اسامی بازیگران سریال مادر با نقش

پژمان بازغی، لاله اسکندری، صادق هاتفی، سیاوش خیرابی، سارابه اوحانیان، رضا یزدانی، محمد حیدری، مالک سراج و نورالدین استوار
محمدرضا حیدری، آیدا صادقی، گوهر خیراندیش و …

پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در تهران است.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ خانواده به تهران بازمی‌گردند.

بیوگرافی بازیگران سریال مادر با نقش

لاله اسكندری

لاله اسکندری متولد ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در تربت حیدریه، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر می باشد. او دانش آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

وی خواهر ستاره و سارا اسکندری دو هنرمند ایرانی است و همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است.

سياوش خيرابی

سیاوش خیرابی متولد ۲۹ آذر ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

او بازیگری را در کلاس‌ های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان آموخت و سپس بطور حرفه ای وارد حیطه سینما شد. وی با بازی در سریال مادرانه و فاصله ها به اوج شهرت رسید.

سریال مادر به کارگردانی بیژن بیرنگ

اسامی عوامل سریال مادر

اسامی عوامل تولید این سریال تلویزیونی عبارتند از :

نویسنده و کرگردان و تهیه کننده: بیژن بیرنگ، آهنگساز: علی بیرنگ، خواننده: حمید حامی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، طراح گریم: مریم شکرابی، مدیر تولید: ناصر ریحان صفت، برنامه ریز: سعید عباسی، دستیار اول کارگردان: رضا خانلری و علی ملاقلی پور، جلوه های ویژه میدانی: جواد شریفی، تیتراژ: مجید پناهی، عکاس: صحرا بیرنگ، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا یوسفی و مجید یوسفی، مدیر صدابرداری: رضا کشاورز، تدوین: ناصر فخری و فرهاد ادیب مهر، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی و محمود نوروزی، تهیه کنندگان: مهران رسام و بیژن بیرنگ

نظرات