بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم کارو +‌عکس و داستان

0

فیلم کارو به کارگردانی احمد مرادپور و با موضوع درام اجتماعی تولید شده و قرار بر این است از شبکه یک سیما پخش شود. در این فیلم بازیگرانی چون مریلا زارعی (شیلان)، پیمان مقدمی و حبیب پاینده در آن ایفای نقش کردند. در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران فیلم کارو همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم کارو و بیوگرافی نقش هایشان در فیلم کارو با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال و زمان پخش در نوروز ۱۴۰۳ می پردازیم.

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم کارو +‌عکس و داستان

بیوگرافی همه بازیگران فیلم کارو با عکس جدید

فیلم کارو به کارگردانی احمد مرادپور و تهیه کنندگی حسین صابری و نویسندگی فهیمه سلیمانی محصول کشور ایران بوده و در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت. کارو داستان درام و اجتماعی دارد و درباره پسری کشتی گیر است که قصد دارد به جبهه برود. در خلاصه داستان فیلم، توضیحی آمده است: کارو نوجوان کرمانشاهی است که بعد از سال ها تمرین به تیم ملی کشتی دعوت می شود اما همان روز بدون اجازه مادرش عازم جبهه می شود و ..

بیوگرافی همه بازیگران فیلم کارو با عکس جدید

اسامی بازیگران فیلم کارو

بازیگران فیلم کارو به کارگردانی احمد مرادپور عبارتند از:

مریلا زارعی، پیمان مقدمی و حبیب پاینده که از بازیگران فیلم کارو می باشند.

اسامی بازیگران فیلم کارو

معرفی کلی فیلم کارو

فیلم‌کارو یکی از جدیدترین فیلم های سینما در ژانر درام اجتماعی بوده که تاکنون چند بار از تلویزیون پخش شده است و حالا در نوروز امسال نیز قرار است بر روی آنتن شبکه یک برود. این فیلم برای موضوع و محتوای خانوادگی و اجتماعی با محوریت زنانه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. «کارو» بعد از فیلم‌های سینمایی«سجاده آتش» و «رنجر» و سریال «رقص پرواز» چهارمین اثر بلند احمد مرادپور خواهد بود.

داستان فیلم کارو

خلاصه داستان

داستان کارو نوجوان کرمانشاهی است که بعد از سال ها تمرین به تیم ملی کشتی دعوت می شود اما همان روز بدون اجازه مادرش عازم جبهه می شود و ..

زمان پخش و تکرار از شبکه تلویزیون

فیلم سینمایی «کارو»، سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه یک تلویزیون پخش می‌شود.

معرفی کلی فیلم کارو

مریلا زارعی

زادهٔ ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ بازیگر ایرانی است. او برای فیلم‌های سربازهای جمعه ، شیار ۱۴۳ و زیر سقف دودی برندهٔ سه جایزه از جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. زارعی برای مجموعهٔ مانکن یک جایزهٔ حافظ دریافت کرد.

مریلا زارعی در تهران به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. زارعی برای اولین بار با فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف (۱۳۷۳) در سینما حضور پیدا کرد. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود. وی تا به حال با کارگردانانی همچون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته‌است.

از دیگر نقش‌های وی می‌توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار اشاره نمود که برای بازی در این دو فیلم موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شده‌است.

بیوگرافی پیمان مقدمی بازیگر نقش کارو در فیلم سینمایی کارو

بیوگرافی پیمان مقدمی

متولد ۱ آذر ۱۳۵۹، بازیگر و دستیار کارگردان است.او فعالیت خود به عنوان بازیگر را در سال ۱۳۸۸ با حضور در سریال :کلانتر ۳» به کارگردانی محسن شاه محمدی آغاز کرد.«فلامینگو شماره ۱۳» ، «خاکستر» «دوران سرطانی» ، «سگ ها و آدم ها» و «بی صدا» و « آذر» و «شاه کش» از جمله فیلم هایی است که او در آن ها به عنوان بازیگر حضور داشته است.

عوامل

کارگردان : احمد مرادپور
تهیه کننده : حسین صابری
فیلمبردار : علی محمد قاسمی
طراح گریم : سودابه خسروی
طراح صحنه و لباس : عباس بلوندی
عکاس : مسعود اشتری
مشاور رسانه ای : امید سهرابی

نظرات