معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم آینه بغل + زمان پخش و تکرار

0

فیلم “آینه بغل”، فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۶ ساخته شد. و برای اولین بار در آذر ۱۳۹۶ در سینماهای ایران به اکران درآمد. حالا این فیلم قرار است از رسانه ملی به نمایش درآید. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دیقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم آینه بغل + زمان پخش و تکرار

 

خلاصه داستان

مرتضی (جواد عزتی) پسری است که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران‌قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است و مرتضی برای خرید آب‌هویج بستنی می‌رود به ناگاه ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد.

خلاصه داستان فیلم آینه بغل

آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود که بعد از ۲ روز مرتضی و نامزدش مهناز (نازنین بیاتی) برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ (محمدرضا گلزار) می‌روند و در آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد.

 

اسامی بازیگران فیلم آینه بغل

اسامی بازیگران فیلم آینه بغل

 

دیگر عوامل

نويسنده: بابك كايدان، مدیرفیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوين: حسن ايوبى، موسیقی: علیرضا کهن دیری، طراح صحنه ولباس: محسن غلامی، طراح گریم: آرزوحلاجی، صدابردار: جواد مقدس، صداگذار: آرش قاسمی،مدیرتولید: شهاب علی بخشی، عکاس: معین باقری، خواننده تیتراژ: امیر عباس گلاب، مدیر برنامه ریزی تبلیغات و رسانه :روزبه معینی، مدیر تبلیغات اکران :میثم معراجی.

زمان پخش فیلم آینه بغل از تلویزیون

 

زمان پخش فیلم آینه بغل

فیلم آینه بغل قرار است برای اولین بار پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه از شبکه آی فیلم راس ساعت ۲۳:۰۰ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ باز پخش شود.

 

نظرات