بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال شهباز با نقش و عکس ها + معرفی بازیگران

0

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال شهباز با نقش و عکس ها + معرفی بازیگران

اسامی بازیگران سریال شهباز با نقش

سریال شهباز به کارگردانی حمیدرضا لوافی، جدیدترین سریال تلویزیونی محصول سال ۱۴۰۱ است که داستان جذاب آن در همان قسمت اول توانست نظر مخاطبان بسیاری را جلب کند.

بازیگران سریال شهباز عبارتنداز: آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر، پاوان افسر و… می باشند که در آن به ایفای نقش پرداختند.  در ادامه مطلب به معرفی سریال شهباز و بازیگران آن همراه با اسامی همه نقش ها با عکس و بیوگرافی و عوامل و زمان پخش و تکرار از شبکه پنج می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال شهباز با نقش و خلاصه داستان + معرفی بازیگران

کارگردان این سریال تلویزیونی حمیدرضا لوافی بوده و تهیه‌ کنندگی امیرحسین آشتیانی‌ پور و مهدی علینقی‌ پور و به نویسندگی مینا خدیوی است که در ۳۰ قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما و شبکه یک سیما در حال تولید است. این سریال در ژانر معمایی و پلیسی است و در آن هنرمندانی چون آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر، پاوان افسر و… هنرنمایی کردند.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز

داستان سریال شهباز در ژانر معمایی و پلیسی است و درباره شبکه خرابکار و گروه هکری به نام ارغوان ساخته شده است .

در خلاصه داستان شهباز امده: دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است. روزی که همه قرار است با پیدا کردن “ارغوان” نفسی به راحتی بکشند. غافل از اینکه این بازی چرخشی دیگر در پیش‌رو دارد.

زمان پخش سریال شهباز

این سریال یکی از مجموعه‌های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن علاوه بر حضور در تهران به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز مسافرت می‌کنند و تیم تولید اکنون در شرکتی فنی مهندسی در سعادت‌آباد تهران مشغول ضبط سکانس‌هایی از سریال هستند.

سریال شهباز از کدام شبکه پخش میشود

سریال تلویزیونی شهباز به نویسندگی مینا خدیوی در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در حال تولید است

معرفی بازیگران سریال شهباز

آرش مجیدی

آرش مجیدی زاده ۷ اردیبهشت ۱۳۵۳ در آباده بازیگر ایرانی است و مدرک تحصیلی وی کارشناسی ادبیات نمایشی است. از فعالیت‌های وی می‌توان به بازی در سریال‌های احضار، سرباز، زیر هشت، ارمغان تاریکی، رستگاران و دلدادگان و فیلم سینمایی شوکران اشاره کرد. آرش مجیدی با بازی در مجموعهٔ ارمغان تاریکی برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین جشنواره جام جم سیما شد. وی متاهل و دارای یک فرزند نیز هست.

آرش مجیدی

رضا داودنژاد

زاده ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۹، تهران بازیگر اهل ایران و فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان سینما است. در ماه رمضان ۱۳۸۱ اولین بار با سریال «پشت کنکوری ها» وارد تلویزیون شد و در کنار برزو ارجمند ، علی صادقی و سحر ولدبیگی به اوج شهرت رسید.  او داور هفدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان (۱۳۸۱) بود. وی متاهل است.

رضا داودنژاد

دیگر عوامل سریال شهباز

مدیر تولید: مقصود میرهاشمی، مدیر تصویربرداری: فردین ناصری، طراح صحنه و لباس: مجیدعلی اسلام، مدیر صدابرداری: روح الله جعفربگلو، طراح چهره‌پردازی: جلال امیری مرند، تدوین: رضا کردبچه، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی آقایی و…

نظرات