مدل های جدید مانتو مجلسی سنگ دوزی شده خاص و لاکچری ۱۴۰۳ + راهنمای خرید

0

مانتو مجلسی سنگ دوزی : امروزه مانتوهای مجلسی سنگ دوزی شده بسیار در بین بانوان رایج شده و طرفداران زیادی دارد. در ادامه مدل های جدید و راهنمای خرید را برایتان آماده کرده ایم. همراه ما باشید

مانتو مجلسی سنگ دوزی

مدل های جدید مانتو مجلسی سنگ دوزی شده خاص و لاکچری ۱۴۰۳ + راهنمای خرید

بهتر است رنگ مانتو را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. در این صورت جذابیت لباس بیشتر مشخص می شود. ا اگر رنگ پوست شما معمولی  است هر رنگی به جز قهوه ای تیره، بنفش و مغز پسته ای را می توانید انتخاب کنید. افرادی با رنگ پوست تیره بهتر است لباس هایی با رنگ روشن را انتخاب کنند تا چهره را از حالت یکنواختی خارج کند. رنگ هایی مثل قرمز، صورتی، نارنجی، زرد و ارغوانی برای پوست های روشن نامناسب هستند. اما بهترین رنگ مشکی است و جذابیت بالایی نیز دارد.

مانتو مجلسی با سنگ

معمولا مانتو های مجلسی را بلند می دوزند. زیرا این باعث می شود که فرد بلندتر، زیباتر و باوقارتر به نظر برسد. البته این موضوع به این معنی نیست که شما نمی توانید مانتو های کوتاه را جز مانتو های مجلسی زیبا در نظر نگیرید. مثلا خانم ها با قد کوتاه می توانند مانتو کوتاه را انتخاب کنند.

مانتو مجلسی کار شده

پارچه‌های مخمل، شیفون، ارگانزا و … برای مانتوهای مجلسی پر استفاده هستند. این پارچه‌ها نه تنها جذابیت خاصی به مانتو می‌بخشند، بلکه از لحاظ ظاهری نیز بسیار شیک و خاص هستند. همچنین توجه به کیفیت پارچه نیز بسیار مهم است. پارچه‌های با کیفیت بیشتر، بیشترین استحکام را دارند و در طول زمان نیز شکل خود را حفظ می‌کنند. اما بهترین پارچه از نظر حرف تازه مخمل است و زیبایی خاصی دارد.

مانتو مجلسی شیک

حتماً ابتدا اندازه دقیق خود را با ابزارهای اندازه‌گیری مشخص کنید. این شامل اندازه‌گیری بازوها، سینه، کمر و بازوها می‌شود. سپس، زمان خرید از جدول اندازه‌های برند مورد نظر استفاده کنید و مطمئن شوید که اندازه‌ی انتخابی با اندازه‌گیری‌های شما همخوانی دارد. از آنجا که هر برند ممکن است از یک استاندارد اندازه‌گیری متفاوت استفاده کند، این اقدام به شما کمک می‌کند تا از هر گونه ناسازگاری جلوگیری کنید.

راهنمای خرید مانتو مجلسی سنگ دوزی

نکات خرید مانتو مجلسی

مانتو سنگ دوزی

قیمت مانتو سنگ دوزی

مانتو مجلسی

نکات خرید مانتو مجلسی

همراه ما باشید

نظرات