مدلهای مانتو ساده جدید و خنک برای تابستان ۹۸

0

مدلهای مانتو ساده جدید و خنک برای تابستان ۹۸

مانتو ساده جدید : با شروع فصل گرما، تمایل به خرید مانتوهای نخی و خنک افزایش می یابد، اگر قصد خرید یا دوخت مانتو نخی دارید از مدلهای این مجموعه ایده بگیرید.

 

مدلهای مانتو ساده جدید و اسپرت

 

مدل مانتو بیرون نخی و خنک تابستانه

 

مدلهای مانتو اسپرت دخترانه تابستانی

 

 

پارچه های متفاوتی برای تولید مانتوهای مختلف به کار گرفته می شود که شاید با سلیقه های مختلف هماهنگ باشد.
برخی از افراد با توجه به جنس مانتو آن را انتخاب می کنند، مثلا برای عده ای خرید مانتویی که چروک نمی شود و نیازی به اتو کردن ندارد مهم است و برای برخی دیگر اینکه مانتویشان پرز نگیرد.

 

 

رنگ، چیزی کاملا سلیقه ایست و ما اغلب اوقات به سلیقهٔ خودمان بسنده کرده و به رمز و راز رنگ ها بی توجهی می کنیم. اما واقعیت این است که در نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب برای لباس، باعث خواهد شد تا زیبا‌تر و خوش هیکل تر به نظر بیاییم. یکی از این قواعد، انتخاب رنگ لباس، با توجه به رنگ پوست است.

 

 

کسانی که پوست تیره دارند، معمولا دارای چشم و موهای مشکی یا قهوه ای تیره می باشند. این اشخاص باید لباسی را انتخاب کنند که با رنگ های تیره مغایرت داشته باشد. این مغایرت چهره را از یکنواختی بیرون آورده و باعث جذابیت بیشتر می‌گردد.

اگر رنگ پوست شما جزو این دسته است، از پوشیدن لباس با رنگهای گرم و تیره خودداری کنید. از آنجایی که رنگ مشکی و آبی تیره معمولا به عنوان لباس رسمی کار در نظر گرفته شده و نمی‌توان بطور کامل آن را کنار گذاشت، سعی کنید استفاده از آن‌ها را به حداقل رسانده و فقط در صورت لزوم از آن‌ها استفاده نمایید.

 

 

کسانی که پوست روشن دارند، معمولا موهایی بلوند و روشن داشته و رنگ چشم آن ها سبز، آبی، طوسی یا قهوه ای روشن است. رنگ هایی مناسب این گروه است که با رنگ پوستشان تضاد داشته باشد.

در این گروه بطور کلی باید از رنگهای خشن و روشن استفاده نمود تا تضاد کافی با رنگ پوست بوجود آید. بکارگیری رنگ های گرم به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.

 

افرادی که رنگ پوستشان نه تیره است نه روشن، می توانند تقریبا از هر رنگ لباسی استفاده کنند. از آنجایی که هر دو رنگ روشن و تیره می تواند با اینگونه رنگ پوست مغایرت داشته باشد، بنابراین از هر دو رنگ می توان استفاده نمود.

اما بهتر است تا بالاپوشتان را هماهنگ با رنگ چشمتان انتخاب کنید.

نظرات