خلاصه داستان و اسامی بازیگران و عوامل سریال اکازیون + بیوگرافی بازیگران و تصاویر

0

سریال اکازیون : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های سریال اکازیون همراه با اسامی عوامل با بازی هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال اکازیون

این سریال به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد حسین میرطاووسی محصول سال ۱۴۰۲ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه قرار است از یکم فروردین ۱۴۰۳ از پلتفرم نماوا پخش شود.این سریال مربوط به زمان دهه هفتاد و زمان حاضر است.

خلاصه داستان

داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می‌شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره‌ای باشد…

خلاصه سریال اکازیون

اسامی بازیگران سریال اکازیون

سمانه پاکدل

زادهٔ ۲۶ مهر ۱۳۶۶ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید.او در مرداد ۱۳۹۷ با هادی کاظمی ازدواج کرد. جالب است بدانید این زوج هردو در این سریال بازی می کنند.

بازیگران سریال اکازیون

سمانه پاکدل در سریال اکازیون

ایمان صفا

زادهٔ ۱ دی ۱۳۶۲ بازیگر اهل ایران است.وی فعالیتش را از سال ۱۳۶۸ در تئاتر کودک آغاز کرد و با فیلم کوتاه فرصت‌های فردا بازیگری را آغاز و با ایفای نقش کوتاهی در فیلم قرنطینه وارد عرصه سینما شد. وی با بازی در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور در جوکر و شب‌های مافیا به شهرت رسید. وی به تازگی گفته عاشق شخصی به نام نبات هست که به خارج مهاجرت کرده.

عوامل سریال اکازیون

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده، طراح چهره پردازی:سیامک احمدی، طراح صحنه:سعید هنرمند، طراح لباس:مسعود راشدی، مدیر صدابرداری:عباس رستگارپور، تدوین:مهسا سادات اطیابی، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، موسیقی:آریا عظیمی نژاد، مدیر برنامه ریزی: نرگس مشایخی، دستیار کارگردان: محمد داوودی کیا، عکاس: معصومه صالح بیگی، منشی صحنه:سارا عبدالهی

نظرات