زمان پخش و تکرار سریال زیرزمین از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت و روزهای پخش

0

سریال زیرزمین از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال زیرزمین برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال زیرزمین از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی علیرضا افخمی محصول سال ۱۳۸۴ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در رمضان ۱۳۸۵ از شبکه سه پخش شد و مورد توجه قرار گرفت. احسان خواجه امیری نیز خواننده تیتراژ پایانی این سریال می‌باشد، قسمت‌های متعددی از این سریال در دو محله تاریخی تهران، امامزاده یحیی و کوچه‌پس‌کوچه‌های پامنار ساخته شدند و از یکی از حمام‌های تاریخی نیز در آن استفاده شد. نا گفته نماند این سریال در سال ۸۵ به عنوان پربیننده‌ترین اثر پخش‌شده از تلویزیون در ماه رمضان این سال شد. اکنون قرار است ایتن سریال مجدد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان سریال می توان به فتحعلی اویسی،بهاره رهنما،ابوالفضل پورعرب،مهتاج نجومی،سروش صحت،مریم کاویانی،مهران رجبی،رضا توکلی،صدرالدین حجازی،عمار تفتی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده سه دوست فرجیان، کلانی و اسدی با سندی جعلی یک زمین را به یک فرد سرمایه‌دار به نام کورانی می‌فروشند و از او کلاهبرداری می‌کنند، اما اسدی پول‌ها را می‌گیرد و قصد دارد تا سهم دو نفر دیگر را هم برای خود بردارد. او پول‌ها را در زیرزمین یک خانه قدیمی در پامنار پنهان می‌کند و خودش در راه فرودگاه«می خواسته به کانادا فرار کند» تصادف می‌کند و فلج می‌شود. حالا دو نفر دیگر بر سر یافتن پول‌ها رقابت می‌کنند…

زمان پخش سریال زیرزمین

زمان پخش و تکرار سریال زیرزمین از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۹ قسمتی قرار است از چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۷ و تکرار آن ساعت ۱ صبح و ۹ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این مجموعه جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات