کوکونات کلاژن بهتر است یا ایمدین؟

0

کوکونات کلاژن بهتر است یا ایمدین؟مکمل های کلاژن ساز در سال های اخیر محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده اند.مکملهای کلاژن ساز میتوانند لایه های عمیق تر پوست را تغذیه کنند که از طریق لوسیون ها و کرم های ضد چروک و لیفتینگ امکان پذیر نمی باشد. در نتیجه‌ی با مصرف قرص های کلاژن ساز پوست محکم تر و صاف تر می شود.محصولات خوراکی جوانساز و کلاژن ساز متعددی در داروخانه ها و فروشگاه های معتبر موجود است که برای کلاژن سازی استفاده می شود. در میان رقابت بین مکمل ها، دو محصول پرطرفدار و پرفروش کپسول کوکونات کلاژن و ایمدینزا میخواهیم بررسی کنیم. اما سوال اینجاست کدام یک موثرتر است؟

 کوکونات کلاژن

کپسول کوکونات کلاژن مای ویتامینز چیست؟کپسول کوکونات کلاژن توسط کمپانی مای ویتامینز انگلستان است که از کلاژن هیدرولیز شده برای جذب سریع در ترکیب کپسول جوانساز خود بهره گرفته است. با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش می یابد و برخی از افراد مکمل های کلاژن هیدرولیز شده را برای کمک به بازیابی کلاژن تخلیه شده مصرف می کنند. این قرص ترکیبی خاص و حرفه ای از روغن نارگیل و مواد معدنی است که برای زیبایی، سلامت و بهبود وضعیت پوست فرموله شده است.

مزایای قرص کوکونات کلاژن مای ویتامینزمصرف قرص کوکونات کلاژن مزایای زیر را به ارمغان می آورد:

  • سفت کننده پوست (ضد سلولیت)
  • ضد چروک و پیری پوست
  • افزایش تولید کلاژن پوست
  • افزایش عملکرد سلولهای پوستی
  • شاداب کننده و جوان کننده پوست
  • مناسب برای انواع پوست

قرص ایمدین تایم پرفکشنشاید بتوان گفت ایمدین پیشگام در زمینه قرص های جوانساز پوست به شمار می آید. توجه ویژه ایمدین به آنتی اکسیدان ها در فرمولاسیون این قرص از روزهای آغازین به چشم می خورد. بدون تردید آنتی اکسیدان ها نقش حائز اهمیتی در پیش گیری چین و چروک پوست دارد. اما حقیقت تاثیری در درمان و ترمیم خطوط پیری ندارد. از سن ۳۵ سالگی به بعد پوست شروع به از دست دادن رطوبت می کند و خطوط ریز بیشتر نمایان می شوند. همچنین پوست از داخل شبکه حمایتی کلاژن و الاستین شروع به شکستن می کند. بنابراین مصرف یک قرص کلاژن به همراه قرص هیالورونیک اسید ساز قوی در شروع ۴۰ سالگی بهترین راه حل برای به تعویق انداختن علائم پیری است.

مزایای قرص ایمدین تایم پرفکشن :مصرف قرص ایمدین زرد دارای مزایای بسیاری است که به برخی از آنها در ادامه اشاره شده است.

  • جوان کننده پوست
  • ضد چروک و پیری پوست
  • افزایش تولید کلاژن پوست
  • افزایش عملکرد سلولها
  • ایجاد شادابی و جوانی در پوست

کوکونات کلاژن

مقایسه محتویات کوکونات کلاژن با ایمدین :

جدول مقایسه کوکونات کلاژن و ایمدین زرد برحسب کشور سازند تعداد مصرف روزانه و ترکیبات آنها درج شده است. بطور مثال : ترکیبات قرص جوانساز ایمدین تایم پرفکشن :

بیومارین کمپلکس

مارین کمپلکس یا عصاره ماهی دریایی یک مجموعه پروتئین و پلی ساکارید است که تولید کلاژن و سنتز و تجدید سلول های پوست و لایه های پوست را تحریک می کند و به حفظ رطوبت پوست و کاهش علائم پیری کمک می کند.

ویتامین ث

معروف ترین آنتی اکسیدان خوراکی و موضعی است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و پوست را درخشان و یکدست می کند. ویتامین Cدر بسیاری از عملکردهای بدن، از جمله تشکیل کلاژن، جذب آهن، عملکرد صحیح سیستم ایمنی، بهبود زخم و حفظ غضروف، استخوان ها و دندان ها نقش دارد.

لیکوپن

لیکوپن در گوجه فرنگی و سایر میوه های قرمز رنگ یافت می شود. لیکوپن یک آنتی اکسیدان قوی است که به محافظت از سلول ها در برابر عوامل آسیب زا کمک می کند. از دیگر مزایای آن بهبود سلامت قلب و کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان است.

ترکیبات کپسول کوکونات کلاژن مای ویتامینز

از ترکیبات اصلی کپسول کوکونات کلاژن مای ویتامینز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلاژن

کلاژن هیدرولیز شده کلاژنی است که به اسیدهای آمینه آسان حل شونده تجزیه می شود و اغلب به عنوان مکمل غذایی در کپسول و پودر کلاژن در دسترس است. مکمل کلاژن می تواند از سلامت پوست، ناخن، مفاصل و عضلات حمایت کند.

روغن نارگیل

از دیرباز فواید روغن نارگیل برای سلامت پوست و مو شناخته شده است. روغن نارگیل خواص آنتی اکسیدانی دارد، پوست را مرطوب می کند، علائم پیری را به تاخیر می اندازد و به محافظت از پوست کمک می کند.

ویتامین C

ویتامین C به بدن در تولید کلاژن، ال کارنیتین و برخی انتقال دهنده های عصبی کمک می کند. این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان، به حذف مواد ناخواسته معروف به گونه های اکسیداتیو واکنشی (ROS) از بدن کمک می کند. همچنین ویتامین ث به جذب آهن در بدن کمک می کند، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و بهبود زخم را تسریع می کند./۱۸۷۱۳۵

نظرات