بیوگرافی و عکس های جدید پرستو مقدم بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های جدید پرستو مقدم بازیگر

پرستو مقدم بازیگر کمتر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال ترش و شیرین در نقش مرسده و در سریال خوش نشین ها در نقش پرستو به شهرت رسید.

در ادامه مروری داریم بر بیوگرافی و زندگینامه کامل پرستو مقدم و همسرش و سن و محل تولد و سوابق هنری و شخصی و پیج اینستاگرام و فیلم ها و سریال های وی با عکس های جدید و جذاب.

پرستو مقدم بازیگر | بیوگرافی و عکس های جدید پرستو مقدم و همسرش + فیلم شناسی

بیوگرافی پرستو مقدم

پرستو مقدم متولد ایران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که تاکنون سن و محل تولد وی در رسانه ای ثبت نشده است. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی بوده و مدتی در چند فیلم و سریال کرد، اما حالا چند سالی است که از خبری در زمینه بازیگری و حضور در فیلم و سریال های جدید نیست.

بیوگرافی و عکس های جدید پرستو مقدم و همسرش

شروع بازیگری

بطور حرفه ای بازیگری از سال ۱۳۸۴ در فیلم تله به کارگردانی سیروس الوند آغاز کرد که در اولین تجربه بازیگری خود با هنرمندانی مطرحی چون محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ماه‌چهره خلیلی و سحر زکریا و …. همبازی بود.
بعد از درخشش در فیلم تله، برای بازی در سریال ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۸۵ دعوت به همکاری میشود و او برای اولین در قاب تلویزیون ظاهر میشود.

همسر پرستو مقدم کیست

درباره ازدواج و وضعیت متاهل یا مجرد و زندگی شخصی او خبری تاکنون منتشر نشده و در پیج شخصی خود نیز اشاره ای به ازدواجش نکرده است

بازیگر نقش مرسده در ترش و شیرین

در سریال «ترش و شیرین»‌ کاری از رضا عطاران در نقش مرسده در کنار بازیگرانی نظیر شهره سلطانی، حمید لولایی، رضا عطاران و رضا شفیعی‌جم، ایفای نقش کرد .

زندگینامه پرستو مقدم بازیگر سینما و تلویزیون

بازیگر سریال خوش نشین ها

خانم مقدم بعدها در سال ۱۳۸۹ در سریال سعید آقاخانی به نام سریال خوش نشین ها بازی کرد که در کنار بازیگرانی چون علی صادقی، سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین و امیر غفارمنش حضور داشت.
از دیگر آثار دیگر این بازیگر ، بچه‌های نسبتا بد و تله فیلم گزارش یک اعدام و فیلم مزد عشق و …می باشد.

اینستاگرام پرستو مقدم:

صفحه اینستاگرام شخصی و پیج وی با آیدی parastoo_moghaddam فعال می باشد که میتوانید با فالو کردن تصاویر بیشتر را ببینید و برای آشنایی با آثار این هنرمند پیج وی را دنبال کنید

همسر پرستو مقدم کیست

فیلم‌ شناسی پرستو مقدم

فیلم ملبورن (۱۳۹۲)
فیلم پیدا و پنهان (۱۳۹۰)
فیلم دختر شاه پریون (۱۳۸۹)
فیلم سلام بر عشق (۱۳۸۸)
فیلم گزارش یک اعدام (۱۳۸۶)
فیلم تله (۱۳۸۴)
فیلم مزد عشق
سریال ترش و شیرین در نقش مرسده
سریال خوش نشین ها در نقش پرستو

عکس های جدید پرستو مقدم

عکس های جدید پرستومقدم بازیگر سریال خوش نشین ها

parastoo-moghadam اینستاگرام

فیلم شناسی پرستومقدم

عکس های شخصی و جدید بازیگر نقش پرستو در سریال خوش نشین ها

منبع: مجله حرف تازه

نظرات