زمان پخش سریال افعی تهران از پلتفرم فیلم نت ۱۴۰۲ + ساعت و روزهای پخش

0

زمان پخش سریال افعی تهران : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال افعی تهران برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال افعی تهران

این سریال به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این سریال نمایش خانگی است و قرار است به زودی از پلتفرم فیلم نت پخش شود و پیشبینی می شود سریال بسیار پر طرفدار و جذابی باشد زیرا بهترین هنرمندان در این سریال بازی می کنند. نا گفته نماند ایده‌ی اولیه‌ این سریال به ذهن پیمان معادی رسید و قرار بود که خودش این سریال را کارگردانی کند اما اینکار با مخالفت روبه رو شد و سرانجام سامان مقدم برای کارگردانی انتخاب شد. همچنین این اولین بازی پیمان معادی در نمایش خانگی است پس قطعا اثر جذابی خلق می شود. برای اطلاع دقیق از پخش این سریال همراه ما باشید.

از جمله هنرمندان سریال می توان به پیمان معادی، سحر دولت‌شاهی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، آزاده صمدی، هومن سیدی، بهادر مالکی، مهسا حجازی، تورج اصلانی و… اشاره کرد.

در این سریال ماجراهای یک کارگردان سینما را روایت می کند که درگیر پرونده قتلی می‌شود و  او در این مسیر، او با شخصیت‌های مختلفی از جمله سارا و ماهور آشنا می‌شود که هرکدام نقشی در این پرونده قتل نقش دارند….

گفتنی است پیمان معادی به عنوان نویسنده‌ی سریال، چندی پیش‌ اعلام کرده بود که داستان این اثر، کمدی سیاه است و حس مالیخولیایی غمگین دارد.

سریال افعی تهران

زمان پخش و تکرار سریال افعی تهران از پلتفرم فیلم نت

این سریال ۲۰ قسمتی نمایش خانگی قرار است از چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ هر هفته چهارشنبه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم نت پخش شود.

امیدواریم از دیدن این مجموعه نمایش خانگی جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات