بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال افعی تهران +‌عکس و داستان

0

سریال افعی تهران به کارگردانی مشترک پیمان معادی و سامان مقدم و با موضوع جنایی و رازآلود تولید شده و قرار بر این است از شبکه نمایش خانگی پخش شود. در این فیلم بازیگرانی چون سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی (مونا)، بهادر مالکی (فرهاد)، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی (عرفان)، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی و ماهور نعمتی (کودکی آرمان) در آن ایفای نقش کردند. در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال افعی تهران و بیوگرافی نقش هایشان در سریال افعی تهران با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال و زمان پخش در نوروز ۱۴۰۳ می پردازیم.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال افعی تهران +‌عکس و داستان

بیوگرافی همه بازیگران سریال افعی تهران با عکس جدید

سریال افعی تهران به کارگردانی مشترک پیمان معادی و سامان مقدم محصول کشور ایران بوده و در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در همان سال پخش شد. افعی تهران داستان قتل‌هایی در تهران رخ می‌دهد که در آن‌ها قاتل با مسموم کردن سوژه‌های خود آن‌ها را به قتل می‌رساند. در خلاصه داستان فیلم، توضیحی آمده است: « قتل‌هایی در تهران رخ می‌دهد که در آن‌ها قاتل با مسموم کردن سوژه‌های خود آن‌ها را به قتل می‌رساند. قاتل به همین علت به افعی تهران شهرت دارد و تمامی قربانیان او سابقه کودک‌آزاری دارند. آرمان بیانی، منتقد و مدرس سینماست و قصد دارد درباره این قتل‌ها فیلم بسازد. در ابتدا با درخواست او مخالفت می‌شود ولی روزی فرهاد، تهیه‌کننده سینما، به او می‌گوید امکان ساخت فیلم مهیا شده؛ چون گویا پلیس می‌خواهد از ساخت فیلم برای به دام انداختن قاتل استفاده کند. آرمان درگیر ساخت فیلم می‌شود و در عین حال مشکلات شخصی و خانوادگی فراوانی دارد.»

بیوگرافی همه بازیگران سریال افعی تهران با عکس جدید

اسامی بازیگران سریال افعی تهران

بازیگران سریال افعی تهران به کارگردانی پیمان معادی و سامان مقدم عبارتند از:

سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی و ماهور نعمتی که از بازیگران سریال افعی تهران می باشند.

معرفی کلی سریال افعی تهران

سریال افعی تهران یکی از جدیدترین سریال های سینما در ژانر معمایی و جنایی بوده که تاکنون چند قسمت آن از شبکه نمایش خانگی پخش شده است و حالا در نوروز امسال نیز بطور هفتگی پخش خواهد شد. این فیلم بدلیل موضوع و محتوای جنایی و معمایی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. این مجموعه تازه‌ترین ساخته‌ی سامان مقدم محسوب می‌شود و به قلم پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده به نگارش درآمده است.

زمان پخش و تکرار از شبکه خانگی

سریال «افعی تهران»، چهارشنبه هر هفته ساعت ۰۸:۰۰ از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر می‌شود.

سریال افعی تهران

این سریال به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی، درام و خانوادگی است. این سریال نمایش خانگی است و قرار است به زودی از پلتفرم فیلم نت پخش شود و پیش بینی می شود سریال بسیار پر طرفدار و جذابی باشد زیرا بهترین هنرمندان در این سریال بازی می کنند. نا گفته نماند ایده‌ی اولیه‌ این سریال به ذهن پیمان معادی رسید و قرار بود که خودش این سریال را کارگردانی کند اما اینکار با مخالفت روبه رو شد و سرانجام سامان مقدم برای کارگردانی انتخاب شد.

خلاصه داستان سریال افعی تهران

ماجراهای یک کارگردان سینما را روایت می کند که درگیر پرونده قتلی می‌شود و ….

خلاصه سریال افعی تهران

عکی هنرپیشه ها و بازیگران سریال افعی تهران

پیمان معادی

زادهٔ ۹ تیر ۱۳۴۹ بازیگر و فیلم‌ساز اهل ایران است. او با فیلم‌ های دربارهٔ الی و جدایی نادر از سیمین به شهرت رسید. او برای جدایی نادر از سیمین جایزهٔ خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. از دیگر نقش‌های بین‌المللی او می‌توان به فیلم‌های کمپ ایکس ری، آخرین شوالیه‌ها و شش زیرزمینی و نیز سریال آن شب اشاره کرد.او در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای درخت گردو دریافت کرد.

بازیگران سریال افعی تهران

سحر دولتشاهی

زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸ بازیگر اهل ایران است. او در رشتهٔ ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده‌است. فیلم چهارشنبه‌سوری نخستین حضور او در سینما و تئاتر نیمروز خواب آلود نخستین کار حرفه‌ای او بود.او برای بازی در فیلم‌های عصر یخبندان و چهارراه استانبول و عرق سرد برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شده‌است. او برای بازی در مجموعهٔ قورباغه  نامزد بهترین بازیگر زن درام از جشن حافظ شد. او از آن زمان‌ در فیلم درام آتابای حضور یافته و برای نبودنت نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او ه تازگی وارد رابطه عاطفی با همایون شجریان شده.

عوامل سریال افعی تهران

آزاده صمدی

آزاده صمدی یکی دیگر از بازیگران سریال افعی تهران است. او در هفدهم دی ماه سال ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه سوره است و دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه را نیز گذرانده است. آزاده صمدی ابتدا در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد بازی کرد و پس از آن در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی به نقش آفرینی پرداخت.

پژمان جمشیدی / بازیگران سریال افعی تهران

پژمان جمشیدی زاده‌ی بیستم شهریور ماه سال ۱۳۵۶ است. وی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال بوده و در حال حاضر یکی از مشهورترین، محبوب‌ترین و پولسازترین بازیگران تلویزیون و سینماست جمشیدی اولین تجربه بازی خود را در سال ۱۳۹۰ به صورت بازیگر مهمان در یک قسمت از مجموعه پرطرفدار ساختمان پزشکان (به کارگردانی سروش صحت) کسب کرد. او در همین سال در نخستین کار سینمایی خود، فیلم آتش‌بس ۲ (اثر تهمینه میلانی) نیز به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی تورج اصلانی بازیگر نقش عرفان در سریال افعی تهران

بیوگرافی تورج اصلانی بازیگر نقش عرفان در سریال افعی تهران

زاده‌ی سال ۱۳۵۳ سنقر است. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ی گرافیک و کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران، مدیر فیلمبرداری و کارگردان است. اصلانی از ده سالگی با دوربین حرفه‌ای عکاسی می‌‌کرد و در سینمای جوان کرمانشاه فیلم‌های کوتاه بسیاری ساخت.

بهادر مالکی بازیگر نقش فرهاد در سریال افعی تهران

بیوگرافی بهادر مالکی بازیگر نقش فرهاد در سریال افعی تهران

در هشتم اسفند ماه سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. مالکی دارای لیسانس نمایش عروسکی از دانشگاه تهران است. ایشان به عنوان صداپیشه وارد تلویزیون شد، برنامه خانم حنا اولین کارش محسوب می‌شود. وی متاهل است و یک پسر دارد

دیگر عوامل

بازیگران سریال افعی تهران: داستان قتل‌هایی در تهران رخ می‌دهد که در آن‌ها قاتل با مسموم کردن سوژه‌های خود آن‌ها را به قتل می‌رساند. قاتل به همین علت به افعی تهران شهرت دارد و تمامی قربانیان او سابقه کودک‌آزاری دارند. آرمان بیانی، منتقد و مدرس سینماست و قصد دارد دربارهٔ این قتل‌ها فیلم بسازد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

مجموعه افعی تهران چهارشنبه هر هفته ساعت ۰۸:۰۰ از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر می‌شود. این مجموعه تازه‌ترین ساخته‌ی سامان مقدم محسوب می‌شود و به قلم پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده به نگارش درآمده است.

آهنگساز:امیر توسلی، طراح لباس: ندا نصر، صداگذاری: ایرج شهرزادی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری: محمود خرسند و طراح گریم: ایمان امیدواری.

 

نظرات