زمان پخش و تکرار سریال لطفا دور نزنیم از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت و روز پخش

0

سریال لطفا دور نزنیم از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال لطفا دور نزنیم برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال لطفا دور نزنیم از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال ۱۳۸۷ در ژانر طنز،درام و خانوادگی است. این مجموعه برای بار از شبکه پنجم تهران در سال ۱۳۸۸ پخش شد و مورد توجه قرار گرفت. این سریال از جمله سریال‌هایی است که با هدف فرهنگ‌سازی ترافیکی ساخته شده است. اکنون قرار است این سریال مجدد از شبکه آی فیلم از ۲ اسفند ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به محمد کاسبی،مهران رجبی،محمدرضا هدایتی،آناهیتا همتی،بهزاد رحیم‌خانی،زهره حمیدی،جواد عزتی،نعیمه نظام‌دوست،ویدا شهشهانی،فریده دریامج و…. اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده پیرمرد ۷۰ ساله‌ای است که ازدواج نکرده و هیچ بچه‌ای هم ندارد ولی ۴ تا برادرزاده دارد که آنها را مثل بچه‌هایش دوست دارد.او که به مسافرت علاقه زیادی دارد، خیلی از شهرهای ایران را گشته ولی به وسایل نقلیه اعتماد ندارد و به طرق مختلف از آنها دوری می‌کند، چون همه اجدادش از زمان ارابه تا حال که وسایل نقلیه جدید و مدرن به بازار عرضه شده، بر اثر تصادف با وسایل نقلیه مختلف جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند.برای همین او پای پیاده به مسافرت می‌رود و همین مشکلات مختلفی را برای او و همراهانش به وجود می‌آورد و…

سریال لطفا دور نزنیم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال لطفا دور نزنیم از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۵ قسمتی از چهار شنبه هرشب از ۲ اسفند ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۱ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات