زمان پخش و تکرار سریال سایه همسایه از شبکه آی فیلم + ساعت پخش و بازیگران

0

زمان پخش و تکرار سریال سایه همسایه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت پخش و بازیگران

جدول پخش سریال سایه همسایه از شبکه آی فیلم

سریال قدیمی سایه همسایه هرروز از ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. بازپخش این سریال در ساعات ۰۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ روز بعد مجدد از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

  • ساعت پخش سریال سایه همسایه از شبکه آی فیلم : ساعت ۱۸:۰۰
  • ساعت تکرار سریال سایه همسایه از آی فیلم : ۰۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ صبح

سریال سایه همسایه از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال سایه همسایه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال سایه همسایه از شبکه آی فیلم

بیوگرافی هنرپیشه‌های سریال سایه همسایه

بیشتر صحنه‌های مجموعه سایه همسایه، یکی از بهترین سریال های ایرانی در استودیو گلستان با حضور بازیگران پیشکسوتی مانند عنایت بخشی، فاطمه طاهری و اسماعیل داورفر فیلمبرداری شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به‌طور مختصر به بیوگرافی بازیگران این سریال قدیمی بپردازیم که توانستند این سریال را در سال ۱۳۶۵ به یکی از آثار پربیننده تلویزیون تبدیل کنند.

این سریال به کارگردانی اسماعیل خلج و تهیه کنندگی علیرضا مرادی و نویسندگی محمود استادمحمد محصول سال ۱۳۶۴ در زانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این مجموعه بار اول در سال ۱۳۶۵ از شبکه یک سیما پخش شد و مورد توجه قرار گرفت همچنین بیشتر صحنه‌های این مجموعه تلویزیونی که ساخت آن، یک‌سال و دوماه بطول انجامید، در دکورهای استودیو گلستان فیلمبرداری شد. نگارش فیلمنامه این سریال نیز در ۱۳ قسمت بر عهده ی محمود استادمحمد بوده است. اکنون قرار است این سریال مجدد از ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش می شود و جایگزین مجموعه پروانه می شود.

از جمله هنرمندان سریال می توان به عنایت‌الله بخشی،فاطمه طاهری،اسماعیل داورفر،باقر صحرارودی،حسین امیرفضلی،سیروس ابراهیم‌زاده،بهمن زرین‌پور،اسماعیل خلج ،بیوک میرزایی،محسن یوسف‌ بیک و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده زندگی روزمره ساکنان یک محلهٔ قدیمی، دستمایه این مجموعه تلویزیونی بود. اتفاقات مختلفی در محله رخ می‌دهد و هربار میرزا نصرالله با بازی عنایت‌الله بخشی که ریش‌سفید محله است، گره از مشکلات همسایه‌ها می‌گشاید و در رفع گرفتاری‌های آنان می‌کوشد….

این مجموعه بسیار آموزنده و اخلاقی است. حرف تازه به شما پیشنهاد می دهد حتما آن را تماشا کنید.

زمان پخش سریال سایه همسایه

زمان تکرار

این سریال ۱۳ قسمتی قرار است از پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن ساعت ۲ صبح و ۱۰ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان می توان به آتش تقی‌پور،توران مهرزاد،تانیا جوهری،کتایون ریاحی،شمسی فضل‌الهی،کاظم هژیرآزاد،ملیحه نیکجومند،شهین علیزاده،فرشید ابراهیمیان،رامین فرزاد و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این مجموعه جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات